Nadat ik drie weken geleden van stal ben verhuisd en we nu tegen het bos en strand aanzitten, kon het natuurlijk niet lang duren voor we naar het strand gingen
Nu wilde ik niet direct, omdat ik Momo langer dan vandaag ken en daarmee ook haar bijbehorende streken en rengalop
ik wilde pas gaan als ik haar goed onder controle had. Maar ze werd steeds braver en op dinsdag appte m'n vriendin of we zaterdag naar het strand zouden gaan. Eh, ja, waarom niet?
Ouders de camera gegeven (nooit doen, mijn vriend heeft ze eerst zwaar moeten bewerken voor alle resoluties weer goed waren
) en wij op naar het strand!!Van te voren aardig zenuwachtig, want wat zou ze doen? Ze was zo braaf de laatste tijd, maar toch op het strand veranderen paarden.
Gelukkig waren de zenuwen nergens voor nodig en hebben we zelfs een keurig handgalopje gedaan terwijl ze in het bos de eerste paar maanden alleen maar kon crossen en piafferen. Wat ben ik super mega trots op haar hoe braaf ze was en wat is ze toch ook een wereldpaard!! De manege kan zich voor zijn kop slaan dat ze haar ooit weggedaan hebben want ze krijgen haar nooit meer terug
(ook al zeg ik wel eens in een boze bui dat ze teruggaat
)Kijk en geniet
ps. Ik weet dat mijn zadel niet helemaal optimaal zit. 11 september komt de zadelmaker voor een nieuw aangemeten zadel.
1.

2. Eh baas, ik zie een héle grote rijbak

3. Nee hoor, ik heb echt geen merrie

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10. Samen met mijn moeder, die heel erg bang voor paarden is maar mij zo gesteund heeft toen Momo te koop stond.

11. Als ze nou zo eens zou lopen tijdens de les

12.

Een reactie is leuk!