Hij volgt mijn merrietje Azi (inmiddels ruim een jaar) overal. Staan gezellig samen te eten, kroelen of te dutten. Maar soms.....

Maar ja, het blijven merries hé!

Nou, dan kom ik wel weer bij jou baasje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij volgt mijn merrietje Azi (inmiddels ruim een jaar) overal. Staan gezellig samen te eten, kroelen of te dutten. Maar soms.....

Memere schreef:Knappe paarden maar zou wel flink gaan bijvoeren zeker de schimmel...
uiteraard zijn ze in de groei maar voor weideseizoen te zijn vind ik ze wel enorm schraal.

ze zijn wel een knap duo zo samen!

wat moeten we ermee, en tevens wat moeten we zonder ze? 
cheybinky schreef:Shirley schreef:Arm ventje
Hier een plaatje voor je om van te leren[ [url=m/hW3LET.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn fjordendame geeft aan door heel boos te kijken dat ze wil knuffelen, heel apart![]()
Als mevrouw boos is of beledigd, dan doet ze haar oren opzij, naar buiten, erg hilarisch om te zien

LukieBradley schreef:Memere aub zeg.
Ik kan me nog wel enkele gevallen van jou zelf herinneren dus geef een ander geen commentaar.
Ts prachtige paardjes
Ik zie er niks geks aan!
Merries zijn merries zullen we maar zeggen

Eight schreef:Wat een knapperds! Hele lieve koppies hebben ze, tsja merrieswat moeten we ermee, en tevens wat moeten we zonder ze?

Eight schreef:Wij hebben hier een arabische twee jarige, vol op het gras, een dikke buik maar geen vet. Goed ontwormt etc. Soms blijven ze gewoon schraal, juist door de groei, zelfs als je een goed voerbeleid hebt