Daisy - shire merrie - 7 jaar - oktober 2014 beleerd - 3 keer per maand werken we samen
Een paar dingen die zaterdag opvielen. Ik dacht lekker te gaan rijden. Daisy had er ook wel zin in, maar we zijn een beetje omgekeerd gestart. Vanwege de vliegen /dazen zaten we de eerste ronde al in galop. Daarbij vond ik (voor het eerst) mezelf bij veel van de foto's echt klein lijken! En ik ben zelf 1.86, net als Daisy.
1. Goed. De rem was nog even weg... Maar ik lijk hier al erg klein.

2. Okee. Daisy weer onder controle. Rem gevonden. En even de vliegen weghalen. Daisy nam die mogelijkheid om d'r vriendinnetje in de wei gedag te zeggen.

3. Um... Daisy? Ik dacht dat we gewoon aan het werk gingen? Nou ja, gekke bekken mogen ook.

4. En weer halthouden. (zweepje veranderen van hand). Maar ze staat wel mooi!

5. Even een artistieke foto van haar prachtige sokjes.

6. En terug aan het werk. Lekker actief draven.

7. Ergens in de overgang naar lange teugel.

8. Ze vind het leuk! Al ben ik nog wel heel serieus bezig, haha.

9. En spontaan gaat ze in de "krul". Tja. ik moest bukken voor een tak. En Daisy nam die mogelijkheid om even wat vliegjes weg te bijten. Moet zeggen dat ze best lenig is zo.

10. En weer, wat lijk ik hier klein!

11. De mooiste volte die we gemaakt hebben. Tijdens het uitstappen, aan de lange teugel. Grapjas.

12. En van afspuiten maakt ze ook haar eigen feestje

13. Zelfs d'r lippen zijn lenig!

14.Tot de volgende keer! De anti-vlieg is gekocht, dus hopelijk hebben we dan wel een beetje meer rust.
Zal wel niet gemakkelijk zijn haar te rijden!
Echt een enorm paard. Ik denk ook dat jij daarom klein lijkt