en ook deze lieverd op de foto gezet, hij is wat knorrig naar de rest maar toch wel lief.
wat kan ik doen om mijzelf tot draven aan te zetten?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Je durft wel? Dan gewoon met je kuiten aansporen tot ie draaft. Als je niet durf dan even vragen of iemand je paard vasthoudt tot je je vertrouwen weer hebt gevonden. HorseyDude schreef:Danique schreef:Er staat in je advertentie dat je 'zeer goede ervaring hebt' met het rijden van paarden/pony's, maar je weet niet hoe je moet draven?
Anyhow, veel plezier op je ruiterkamp.
ik WEET het wel alleen ben ik het een beeeeetje verleerd. Oeps...
Hilary schreef:HorseyDude schreef:uh ik ben op ruiterkamp? maar ik kan het wel doorgeven aan de plaatselijke instructeur...
Dat staat niet in je openingspostMaar daar heb je toch juist instructeurs / begeleiders voor? Die kunnen daar volgens mij prima mee helpen

emmaudb schreef:Ik heb jou en je topic gevonden!
Vraag Marcel gewoon even om mee te lopen met Jacky of misschien even aan een longeerlijn.
Ik heb het vandaag niet gezien, maar gisteren ging het toch goed?
Succes morgen! En tot dinsdag dan weer!
Danique schreef:Er staat in je advertentie dat je 'zeer goede ervaring hebt' met het rijden van paarden/pony's, maar je weet niet hoe je moet draven?
Anyhow, veel plezier op je ruiterkamp.