daarvoor wou ik perse een schimmel ( die helaas overleed na drie maanden aan droes) Toen we haar kochten was ze 12 jaar oud , niet in de sport gelopen , ze had 2 veulens gehad en was hardstikke snel en pittig. Totaal geen kinderpony van een meisje van 8. Maar ik vond haar helemaal geweldig en mijn ouders waagden de gok. Nu hebben we haar inmiddels alweer 10 jaar! Nahja officieel 9.5 jaar. Ze is nu 21 jaar oud 
Ze gaf ons na een jaar dracht een prachtig palomino merrie veulen , die wij nogsteeds hebben
1.

2. Hier ben ik 10 jaar op de friese kampioenschappen in de klasse B. Pff wat was ze altijd pittig in het parcours. Altijd snel willen maar wat hadden we een lol! We werden 6de van de 45 deelnemers

3. Oude foto van 6 jaar terug gok ik. Stukje dressuur. Ze was erg lastig te rijden altijd. Toch erg leuke foto.

4. Knap meisje in de bak

5. Even wandelen. Gok op 4 jaar terug

6.

7. Erg blij!

8. Dit was op de keuring in 2011. Ze kreeg een eerste premie als 17 jarige! Publiek dat bij ons op de tribune zaten (voor ons) kraakten haar helemaal af , dat hun paard beter was dan onze oude taart. Die van ons kreeg een eerste premie en die van hun een tweede

9. Net verhuisd naar ons huidige huis. 2014

10. Marathon gereden in sint nicolaasga. Was onze eerste keer. Echt geweldig! Cisco vond het zo leuk!

11. We hebben een fotomeeting meegedaan via bokt. Was super gezellig!

12. Idem

13. We hebben dit jaar een shoot gehad met minh dan vu. Samen met haar dochter en mijn vriend. Hier had ik laatst een topic over gemaakt. Erg gaaf!

14. Idem

15. Als laatste nog een voordat ze met pensioen ging. Prachtig koppie

Merk dat ze helaas achteruit gaat. Als we stukje gaan fietsen loopt ze na 500 meter al kreupel , ze word steeds stijver en ziet steeds minder. Ook heeft ze waarschijnlijk cushing. Wegens maanblindheid zijn we gestopt in de sport. We zijn L springen geworden.
Ik heb veel om haar gehuild. Wegens wegrennen in de wei ,niet laten vangen , echt vervelend doen in het rijden. Maar wat een wereld pony is het
hoop dat ze nog even bij mij blijft