Ze is niet ingeschreven in een stamboek!
Dit geeft mij natuurlijk een excuus om weer wat foto's te showen, dus daar ga ik!
Op avontuur door de eigen weide... excuseer mijn veel te relaxte zit!

Geen tekort aan behendigheid!

Pauzeren moet soms ook even...

(Hier zie je overigens heel erg goed dat mijn heup vastzit langs rechts - ik heb scoliose en ik kan eigenlijk niet zo breed zitten. Mijn onderbeen wilt dan ook niet mee en als resultaat kantelt mijn been. Ik ga naar een osteopaat en die levert heel erg goed werk, maar sommige dingen moet ik zelf zien uit te vogelen..) Wat een schattig hoofdje!

Koetsen is haar levenslust!

En een kontfoto kan ik jullie natuurlijk niet weerhouden..

Als klein extraatje - dit is hoe ze eruit ziet als ze op gewicht staat!

Tot de volgende keer!
Ik zie een oude type haf...
ik heb een Percheron, Frans trekpaard.
Ik ook hoor, het is een mini-trekpaard, maar ze is volgens mij ook gewoon het oude type. Het is wel heel erg grappig als ze fit is en je komt een bocht om. Eerst denk je een sportpaardje te zien, en hups, opeens transformeert ze in een tank in vooraanzicht en doet die ruiter toch wel de split. Een hilarisch effect, vooral bij kleine kindjes
Prachtig! Persoonlijk vind ik de Haflingers van tegenwoordig er niks bij. Wees er maar trots op.
Maar ze stammen dan ook deels van de zware koudbloeden af dus het is niet gek dat sommige oude types nog echt zwaardere koudbloeden kenmerken hebben.
De eigenaar vind dat ik niet zo mag focussen op haar gewicht en vloog bijna van woede in lichterlaaie toen hij gezien had dat ik een meetlint had gekocht om het bij te houden.