Hier wat leuke foto's van Ulano tijdens o de onze wandeling

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

haha de weg zoeken breng je zo wat extra kilometer lopen bij! Maar zo kom je wel overal langs en kun je straks gewoon leuke routes lopen. 
en ook bedankt, ja opvoeding is het halve werk, vooral met zoon groot paard (nu al 1,77m) je wil niet dat hij je de baas wordt. Maar gelukkig is hij nu ruin en ik genoeg met hem doe mega mak en mijn grootste vriend geworden! Ook doen wij 1x per maand een half uurtje grondwerk les, bevalt super en erg leuk om samen te doen ook voor de band samen.
)
Jaa echt wel, ik ben ook zoo benieuwd hoe hij zal uitgroeien tot een heus groot Vlaams trekpaard!
Ik vind opvoeding van elk jong paard/dier erg belangrijk en probeer zo goed als ik kan hem ding bij te leren en er samen wat leuks van te maken! Precies straks als ik met hem op buitenrit mag is hij aan van alles gewent. De bedoeling is ook om samen lekker veel buiten te rijden en tochten te gaan maken! Maar voorlopig nog heerlijk ernaast genieten, op naar nog meer kilometers