Op de laatste dag dat je je kon inschrijven werd ik gebeld, of ik toch echt niet mee wou doen met de wedstrijd? Na wat aanmoediging, was ik toch nog zo stoer om mij op te geven
Ik heb twee maanden geleden één keer een les gevolgd van de vereniging. Waar we al wat grapte dat ik maar mee moest doen met de wedstrijd. Dus dan doen we dat maar

De voorbereiding was een geschikt paard huren van de manege en een zadel die past. Het kostuum mocht ik lenen van een kennis. Oh en ik was vrijdag van mijn paard gevallen, waarbij hij per ongeluk op mijn heup ging staan. Dus die was goed gekneusd
Het resultaat werd er niet minder om

Ik had mij opgegeven voor twee B proeven en best rijdende/zittende amazone.
Mijn eerste proef, tijdens deze proef werd je ook beoordeelt op je houding en rijvaardigheid.
De tweede proef was Nynke, mijn paard, wat moe en afgeleid.
En ik kookte(was bijna 30 graden) in mijn wollen pak, maar met wat doorzettingsvermogen de proef door gereden

Na de dressuur proeven werd er ook bixie en kuur op muziek gereden.
Na dat iedereen klaar was, was het tijd voor de gezellige en vooral lekkere high thee
Aan het eind van de dag was de prijsuitreiking. Ik had totaal geen verwachtingen.
Maar wist toch twee keer een eerste prijs in de B dressuur te winnen met 196 en 193,5 punten!!
Ik werd 4de bij de best rijdende/zittende amazone én door al mijn punten bij elkaar op te tellen werd ik zelfs nog dag kampioen

Het was echt een super geslaagde en gezellige dag en zeker voor herhaling vatbaar
ziet er leuk uit.
Maar het was het waard
Dat bewijst maar weer dat het ook echt gaaf is. Lijkt me echt geweldig om dat een keer te doen. Ga je nog vaker zo rijden?