We begonnen met de proef, ik had besloten om maar 1 proef te rijden om hem een beetje te sparen voor de kür op muziek. In de proef liep hij onwijs goed en werden wij 4e van de 13 met 190 punten!
Toen mocht mijn vossenvriend even een uurtje op stal rusten voordat wij de kür op muziek gingen rijden.
Op dit concours was er de mogelijkheid om al vanaf de L een kür te rijden, en daar zeggen wij natuurlijk geen nee tegen! Ik heb zelf de muziek in elkaar gezet (Muziek van de Lion King en Jungle Book

Toen wij de ring in werden geroepen werd er eerst een introductie omgeroepen, ik vond dit zo gaaf omdat ik dit altijd al zag bij de hogere ruiters en er altijd al van heb gedroomd om een kür te rijden!
En toen.. deed de muziek het niet... Lindro was al onwijs gespannen door alle enge boxen, vlaggen en mensen die stonden te kijken(het werden er steeds meer

Maar man man man wat was Lin gespannen! Opzij springen, naar buiten kijken, overal zag hij spoken! Maar ik snap het ook wel, want als je langs die boxen rijdt met de muziek aan voel je de trillingen gewoon

Toen kwam de prijsuitreiking en het bleek dat ik 2e van de 4 was geworden met 66,65%

(en nog een leuk feitje, de staleigenaresse was schrijfster en zat naast een internationale/FEI jury, en wij waren de enige combinatie waar zij tijdens binnenkomst zij ''Zo, dit is nou een gaaf paard!''. Het commentaar onder de proef was ook: ''Leuke combinatie en erg goed paard met potentie voor de dressuur!'' Wauw! Rijd ik daar even met mijn lauwbloedje

In de kür hadden we onder andere voor de middengalop een 8 en voor het wijken een 7,7

En dan nu, de foto's! (Zijn er helaas maar 3)
Krachtpatser!

(foto's zijn gemaakt door Keeley Wit)