Even voorstellen.. Lex!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DiscoDipp

Even voorstellen.. Lex!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-16 13:52

Hallo medemensjes!

Na lang nadenken en verwerken ben ik er nu toch denk ik klaar voor om iemand aan jullie voor te stellen!

Graag eerst even het verhaal hieronder lezen voor dat we oordelen gaan trekken!

Ik maart heb ik mijn paard 'moeten' verkopen omdat ik kampte met medische problemen en omdat de klik er gewoonweg niet meer was. Vervolgens heb ik heel veel op mijn dak gehad, ik kreeg te horen dat als ik zo door ging ik niet meer zou kunnen rijden ( zonder pijn dan )

Doodsbang was ik voor de nodige operatie.. Mijn psychische drempel om vreemde mensen aan me te laten is zo enorm hoog, maar om nou mijn droom, mijn hobby en vooral mijn leven hier voor op te geven? Ik heb voor de operatie gekozen, denkende dat dit wel mee zou vallen en ik vrijdag avond weer in mijn eigen bed zou liggen.. Nou mooi niet dus. Een week in het ziekenhuis gelegen en het was loodzwaar, heb echt op mijn breekpunt gezeten. Maar achteraf zo blij dat ik het toch gedaan heb! Inmiddels nog steeds onder behandeling ( en nog lang niet klaar) heb ik na 3 keer te horen gekregen dat ik weer mocht rijden.

Dus hoppa, op de pony van mama! Dit voelde zo fijn, die verdomde rugpijn? Gewoon weg.. na een tijd op hem te hebben gereden hebben we toch het idee geopperd om een nieuw paard te zoeken, een waarmee het klikt, eentje waarvan ik altijd gedroomd heb..

Dit alles is zo ongelooflijk snel gegaan dat ik nu soms nog schrik als er een dikke zwarte kop uit de stal komt.

Ik mis mijn oude paard heel erg, maar op dat moment moesten er keuzes gemaakt worden..

Inmiddels kan ik weer zo'n 2/3 keer in de week rijden, en heb ik mijn ware droompaard gevonden!

Mag ik jullie voorstellen aan Galaxy!
Een pikzwarte ruin ( die sneller bruin word in de zon dan mij :') ) van 5 jaar!
Sommige van jullie zullen nu wel denken, net een operatie achter de rug en dan een paard van 5? Maar ja.. Dat is zo. Toen ik hem voor de eerste keer in zijn ogen keek, zag ik iets waar ik al van gehouden heb, wat veilig en vertrouws voelde en eerlijk? Ik wist niet dat iemand zo een band en klik met een paard kon hebben.. Voor mij is ie goud waard!

Excuses voor het lange verhaal, voor de gene die het helemaal gelezen hebben, bedankt!!
Hier dan wat fotos!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En inmiddels snurk ie zo :')
En nee de stal is niet klein, paard is gewoon groot :D

Afbeelding

Hou het lieff, ik heb helaas al genoeg te verduren gehad..

HarmanyL

Re: Even voorstellen.. Lex!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 14:02

Wat een beauty! Ik hoop dat het met jezelf goed blijft gaan dat je veel van hem kan genieten!

Voske1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 14:18

wat een mooi en shatig paardje .

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 14:24

Leuk dier! Mooi hoofd zit erop :)

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-16 14:59

Bedankt! :D