Dus ik vond het tijd dat mijn oudje ook eens op een paar mooie foto's kwam staan, aangezien ik die nog niet van haar had!
Even voorstellen:
Naam: Olivia
Ras: Fjord
Geslacht: Merrie
Geboortedatum: 23-05-1994 (22 jaar)
Vader: Arin
Moeder: Carola

Ik heb Olivia al sinds 2014. Ze is bij mij gekomen omdat ze met pensioen mocht van de manege waar ze stond. Het was en is een ontzettende lieve pony die perfect was voor kinderen. Maar door het manegewerk was ze wel heel erg in zichzelf gekeerd. Ook merkte ik dat ik hierdoor weinig contact met haar (kon) maken, tevens omdat ik haar nog altijd als mijn oude manegepony zag. Maar na heel wat maanden grondwerk en omscholen naar de western, liet ze steeds meer karakter zien. En ik zag haar steeds meer als mijn paard, en niet van de manege!
Helaas heeft Olivia artrose in haar achterbenen. Gelukkig merk ik hier niet zoveel van, aangezien ze graag grappen uithaalt met de kinderen. Vanuit galop stilstaan en snel omdraaien, lekker rennen in de paddock en af en toe goed uithalen naar de kudde. Ja, deze dame heeft nog veel pit en is niet meer de perfecte kinderpony als eerst!
De foto's zijn gemaakt door Cheraine Fotografie in het Sleenerzand. Ik wilde graag dat Olivia's karakter goed naar voren zou komen, dus rustgevend, harmonie, vertrouwen en lieflijk. In mijn ogen is dit goed gelukt en ik ben dan ook erg tevreden. Olivia gedroeg zich ook voorbeeldig, er zijn geen halsters of hoofdstellen weg gehaald. Alles is in vrijheid zonder lint gebeurd en ze bleef ten allen tijden bij me (op een moment na
). We hebben ook ontzettend veel plezier gehad, wat zeker niet onbelangrijk is!Geniet van de foto's en het zou leuk zijn als je een reactie achter laat

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.
Blooper: controle kwijt en regelrecht de bomen in
echt een prachtige kleur heb je daarin!!!