Vandaag heeft een vriendin van mij foto's gemaakt van het trainen met mijn lieve Famke. Het gaat de laatste tijd echt heel erg lekker! Famke is laatst ook bij de osteopaat geweest en ze is helemaal in vorm

Aan het begin was Famke niet heel actief, wat ik haar ook eigenlijk niet kwalijk kon nemen in deze warmte

De foto's staan trouwens niet in chronologische volgorde! Heb er gewoon een aantal tussen de vele foto's uit gekozen.
Puntjes waar ikzelf vind dat we aan moeten werken, al zijn we goed op weg!:
- M'n benen stilhouden

- M'n ellebogen aan m'n lichaam houden
- M'n Bekken beter kantelen
- Ontspannen zitten. Soms wil ik iets te veel geforceerd zitten.
- Achterhand actiever/ actief houden, al gaat dit al veel beter de laatste tijd!
- Ruggebruik, al gaat dit ook steeds beter

- Halsstrekken! Dat is altijd al een struikelblok geweest voor Famke, maar gaat al véél beter dan voorheen. Alleen blijft ze nog niet stabiel met haar hoofd naar beneden en komt ze steeds weer omhoog.
- Wijken en andere zijdegangen meer oefenen, dat doen we niet zo vaak. Famke gaat wel goed opzij maar echt haar benen goed overkruisen doet ze nog niet echt.
1. Stappen

2. Galopje

3. Knap dier!

4. Drafje

5. Andere hand een galopje

6.

7. Middengalop. Wat een power haha.

8.

9. Stukje wijken proberen

10. Nogmaals

11.

12.

13. Halsstrekken, een lastig puntje voor ons! Maar het gaat steeds beter!

14.

15. Lekker ontspannen

Ik ben onwijs trots! Dat zeg ik bijna elke dag, maar als ik ook zo op de foto's terug zie dat Famke steeds beter gaat lopen, maakt dat mij zo onwijs blij en trots! Het is zo'n ENORM verschil van waar we vandaan kwamen samen!
Tips en commentaar mag! Mits het onderbouwend is en vriendelijk