Team Mini's en Maxi's

Afgelopen zaterdag heb ik samen met mijn Maxi met onze Mini's meegedaan aan de 5km van de Ride&Run!
Een bosrit was voor mijn monster al weer even geleden, ik heb ook even staan twijfelen of wij wel mee konden doen. Helaas heeft [naam] namelijk twee maanden stilgestaan ivm een heel vervelend "ongeluk", en hadden wij net 2 weken geleden weer groen licht gekregen om te gaan rijden. Maar aangezien [naam] veel langere ritten gewend is en het maar een simpel 5km ritje was hebben we besloten toch te gaan, en oh wat heeft ze ervan genoten dat ze het bos weer in mocht!

Wij hebben niet gewonnen, wat ook te verwachten was
Maar wij hebben wel een onwijs leuke dag gehad, enorm genoten en dit was weer een mooie ervaring om mee te nemen! 
Ready? Steady? Go!

Een selfie vanaf het paard mag dan natuurlijk niet ontbreken...

...Maar dan ook wel eentje met alle teamleden! 

En ook wij zijn gespot door de fotograaf!

Omdat ik [naam] een paar keer even lekker de benen heb laten strekken als het pad vrij was
moest ik ook af en toe een stukje terug om onze hardlopers weer op te halen,
waar deze toch wel erg toffe foto gemaakt is door de fotograaf!
moest ik ook af en toe een stukje terug om onze hardlopers weer op te halen,
waar deze toch wel erg toffe foto gemaakt is door de fotograaf!

Oortjes erop! Merrie vond het weer heerlijk 

En gefinisht! 

Dè foto die duidelijk maakt waarom wij 'team Mini's en Maxi's' waren

En hoe leuk ze het ook vond, na afloop was toch wel een beetje te merken dat ze al 2 maanden niet heeft mogen rijden.
Aangezien we nog zo'n 2,5km naar de trailer terug moesten lopen ben ik af gestapt, lekker alles los gedaan en zijn we samen rustig terug gewandeld
Aangezien we nog zo'n 2,5km naar de trailer terug moesten lopen ben ik af gestapt, lekker alles los gedaan en zijn we samen rustig terug gewandeld

Dit was een onwijs leuke, gezellig en sportieve dag! We hebben dan weliswaar niet gewonnen, maar we hebben wel plezier gehad!