Dringende vraag!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ernavisserrr

Dringende vraag!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-16 17:01

Hey Bokkerss!

(Als jullie dit onderwerp er af willen gooien heb ik er alle begrip voor!)

Ik ben Erna en een meisje van 13 jaar. Dit gaat niet over paarden maar omdat ik niet op het jeugdhonk een bericht kon plaatsen, dan maar zo.

Ik heb sinds gisterochtend toch zo'n rugpijn! Ik dacht dat het eerst was van verkeerd gelegen. Maar nu krijg ik er zo veel meer last van. Dat alleen bukken me al pijn doet! Het zou ook spierpijn kunnen zijn. Nee. Want ik heb er steeds meer last van en gister wou het fietsen stukken beter. Nu hadden wij vandaag dan wel een sponsorloop en ik kon geen nee zeggen. ( met een aantal vriendinnen heb ik die sponsorloop georganiseerd.) Het doet vooral bovenin de wervel pijn. Het fietsen ging mij moeizaam en als ik iets wil pakken dan doet het zo'n pijn. Ik heb op google gezocht (ik kon anders niks doen) en er stond alleen maar van "beginnende jeugdreuma" ik ben namelijk nog maar 13. Kan iemand mij hier helpen?
Sorry voor het slechte Nederlands

Gr. Erna❤

Nizoni4

Re: Dringende vraag!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 17:03

Ik heb zelf geen idee wat het is. Maar ik lees ff mee omdat ik heel erg nieuwsgierig ben over wat het is. Hopelijk vind je snel een oplossing!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 17:04

Omdat je een dagje rugpijn hebt heb je niet ineens reuma. Stop met rare info zoeken op google en bespreek het met je moeder.

Nizoni4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 17:08

Goof schreef:
Omdat je een dagje rugpijn hebt heb je niet ineens reuma. Stop met rare info zoeken op google en bespreek het met je moeder.

Ik weet niet of het zo bedoeld is, maar je komt erg bot over... misschien heeft ze het al besproken met haar moeder en heeft zij ook geen idee...

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 17:09

Je hoeft na 1 dag nog geen jeugd reuma te hebben. Ik begon er aan te twijfelen pas toen ik een maand lang last had van mn botten maar gelukkig was dat het niet.

Bespreek het met je ouders en ga niet op google zoeken dan maak je jezelf alleen maar gek.

Misschien heb je wel verkeerde beweging gemaakt?

En anders wat pijnstillers nemen en afwachten komende dagen.

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 17:15

en je bent niet ongesteld?

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 17:17

Daar dit topic hier verkeerd staat en TS nog geen toegang heeft tot MWS, plaats ik hier een slotje.