Onverwacht kwam er een shetlander op stal, omdat die plotseling weg moest van haar andere plekje. Vervolgens maakte ik de grap of daar niet een mini-vriendje bij moest. Een beetje een oeps-momentje, zo kan je het noemen.
Maarja, stiekem ga je dan toch kijken. Leuke shetjes gezien, maar niets naar mijn smaak en ik ging eerst op vakantie. Na de vakantie stond Elmo opeens te koop. Leuk kleurtje, inclusief tuig en vind het werk leuk. Paar dagen later wezen kijken en ja hoor.. de penny kwam naar boven. Die vrijdag is hij gebracht. In het begin vond hij alles ontzéttend spannend, maar was direct verliefd op zijn nieuwe vriendinnetje en sindsdien bijna letterlijk onafscheidelijk. Liever een stroomstoot, dan 'alleen' achter blijven in de wei
Maar, inmiddels staat hij hier nu 2 weekjes, is redelijk ingeburgerd en het is echt een pony die ontzéttend graag voor je aan het werk gaat. Vandaag wilde ik dan ook graag wat foto's maken. De penny-foto's zal ik jullie voor nu besparen. Zie hier, mijn knappe man:
(en ja, ik ben heel slecht in bewerken
)

Bedankt voor het kijken!
Hij wordt goed bewaakt hahahaha
Een lief snoetje en hij kan nog mooi bewegen erbij