2 weekjes geleden werd ik gebeld door een lerares van mijn school, die had een kennis die zijn vrouw te huwelijk wou vragen op een speciale manier. dus hij zocht een wit paard om dit als prins op het witte paard te doen. en laat ik nou dat witte Paard(je) hebben! :J
een week later had ik in het geheim met de prins afgesproken om het een en ander te bespreken over zaterdag avond 2 Juli.
Dus gister was 'DE grote dag! als eerst ging ik in de ochtend evengoed maar even rijden om de meeste drukte uit mijn pony Bloem te krijgen..
daarna ging ze door de was straat.. want ja... witte pony's zijn noooit wit! tenminste... die van mij had in de modder gelegen..1.

Uiteindelijk na 1,5 uur ponyschrobben was ze schoon! ja je leest het goed, was!
mevrouw ging lekker op stal, helemaal ingepakt en wel..
begint te mesten, en hopla. vergeet staart omhoog te doen! alles weer smerig!!
Maarja. in de avond nog maar eens gewassen voor dat we vertrokken.
om 20:15 stond paarden taxi amsterdam voor de deur! heel gaaf, volg ze al een tijdje op facebook, en nu mocht ik zelf met ze meer rijden! wat een onwijs lieve mensen!!
Trailer laden ging ook prima :J
2.

bloem stond erg rustig te smikkelen van haar hooi op de trailer. de rit ging heel goed!
3.

Bij aankomst hadden we helaas nog regen. maar door de super grote luxe trailer van paardentaxi amsterdam gingen we lekker op de trailer zadelen!
4.

Nog even lachen naar de camera
5.

En daar is dan eindelijk de prins! geweldig! vol spanning maar met goeie moed!
6.

Opstijgen en gaan met die banaan!uhm... bloemen!
7.

Daar gaan we dan!!spanneeeenddd!!!
8.

En na alles, ze heeft natuurlijk ja gezegd! ze kon natuurlijk geen nee zeggen, zo'n knappe prins op het witte paard(je) ! wat een geweldige avond!
9.

Wat een geweldige avond zeg! en ik ben ook zo onwijs trots op mijn geweldige pony bloem!
Ik zal deze avond nooit meer vergeten. zo lief allemaal! hoop dat jullie het ook zo leuk vinden!
*