Sinds haar 2e levensjaar verzorg ik haar. Ze was voorheen van lieve oudere mensen die haar voor de hobbyfok hadden maar er verder zelf biets mee deden. Dus toen ze 3,5 was heb ik haar zadelmak gemaakt. Vorig haar heb ik haar officieel over gekocht en zijn we verhuist naar paardenpension Verstegen. Dit was heel wat voor haar aangezien ze op het vorige adres geboren was en nog nooit van haar leven op de trailer geweest was en ook nog nooit verhuisd.
Ik heb zelf altijd in de horeca gewerkt dus wedstrijden was voorheen nooit een optie aangezien ik elke avond en weekend moest werken.
Maar nu werk ik gewone kantoor tijden dus ik ben in het weekend vrij.
Gisteren was het zover koudbloedendag in Grave!
De staleeigenaar wilde me wel brengen dus ik dacht het is nu of nooit! En zo ben ik gisteren (recreatief) voor het eerst in de B gestart!
En ze deed het super braaf! Ik heb 2 proefjes gedaan met een prima resultaat. De eerste proef 185,5 en de 2e proef 192 punten. Niet slecht dus voor een eerste keer op vreemd terrein. Zeker omdat we nog nooit op gras tussen hekjes/bordjes hadden gereden en het losrijden in de stromende regen waardoor het erg glad was..