Sinds gisteren al op van de zenuwen, en vanochtend geen hap door mijn keel gekregen.
Het laden gaf wat problemen, maar uiteindelijk stonden ze allebei op de trailer en konden we gaan!
Onderweg naar huis hebben ze beide geen kick gegeven, voor Olivia was het de eerste keer op de trailer.
Het lossen thuis ging volgens het boekje. En ook het naar de wei lopen ging fantastisch!
Puzzle kent al wel wat, maar Olivia is nog heel erg groen, maar beide deden het fantastisch!
Eenmaal op de wei was het 3 rondjes draven en de rust was wedergekeerd.
Olivia is mijn gouden pony een ontzettend lieve haflinger, met zo'n rustig en lief karakter.
Puzzle is mijn zilveren pony, een stoere welsh mountain pony, vorige week gecastreerd, maar ook ontzettend lief.
Olivia

Puzzle

Deze foto is van net voor het laden.

Olivia wil maar wat graag van dat halster, ze moet nog even geduld hebben. Zodra ze gewend zijn, en ze zich makkelijk laten pakken gaan de halsters af.

Hier kan je toch alleen maar verliefd op worden?

En nog een klein drafje van Olivia, veel actie was er dus niet vandaag, maar ben er alleen maar super blij mee dat ze zo rustig zijn.

Hopelijk hebben we een dezer dagen wat beter weer voor betere foto's, vandaag was het maar regenachtig.
Maar ik ben ontzettend blij dat deze 2 kanjers op mijn pad zijn gekomen.