Bart (zwartbont) mag dan 19 zijn, zo ziet hij er niet uit (oke hij krijgt wel steeds meer witte haartjes tussen t zwart door XD) en zo voelt hij zich absoluut niet, vooral als we gaan springen of in t bos zijn
Sinds we hier staan (en hij t hele jaar 24/7 buiten staat) zit hij nog beter in zijn vel, de vrije beweging doet hem ontzettend goed en hij is zo vrolijk en soms zelfs ook wat ondeugend 
En de dames zien er al zo groot en volwassen uit
Daarbij zijn ze zo braaf, zo rustig en zo nuchter.Al word je er soms wel weer even aan herinnert
Baileigh (bruinbont) is sinds kort in de ik-wil-alles-zien-en-overal-mijn-tanden-in-zetten fase
in haar koppie is ze echt nog een kleutertje, maar als ik haar dan zie en tijdens het wandelen vergeet ik soms even dat ze pas over een maand 2 jaar wordt. Abby (vosbont) gedraagt zich verder voorbeeldig
soms wat shettenstreekjes zoals tussen de draadjes door uit de bak gaan
maar goed daar is t een shet voor
Verder is het de liefste en braafste pony die ik mee gemaakt. Ze vindt alles en iedereen lief en wil alleen maar met je knuffelen
deze kleine dame heb ik 2 november op de markt in Hedel gekocht. Ze is over 1,5 week 2 jaar oud. Heb echt een gouden pony aan haar!Ik had nog geen topic geplaatst van de pony's in hun zomertenue dus daar werd t weer tijd voor
De foto's zijn van de afgelopen 2 maandjes. Owja, ik weet dat de dames (Bart wordt nooit echt dik, is voor zijn doen nu op zijn stevigst) flink gevuld zijn
op de laatste foto's stonden ze net op nieuw gras en ze hebben dus een flinke grasbuik
dit is gelukkig inmiddels al wat minder.