Vorig jaar heb ik voor het eerste meegedaan aan de Eper Paardenvierdaagse. Dat verslag kun je hier lezen...
[RIJ-ITP] Onze eerste keer Eper Paardenvierdaagse! Wauw!
Dit jaar ook weer ingeschreven en ingeloot! Ook mijn vriendinnen Simone en Jetske waren ingeloot. We hebben fijn met z'n drietjes kunnen rijden....
Dit jaar lekker een weekje vrij genomen om er heen te kunnen. Mijn man en mijn verzorgsters Bianca en Melissa hebben goed voor de 3 thuisblijvende paardjes gezorgd!
Net als vorig jaar heb ik in mijn trailer geslapen. Dit jaar nog een beetje luxer want ik had buiten een matras en dekbed nu ook een lattenbodem meegenomen. Slaapt heerlijk!
Het was een heerlijke week. Helaas werkte het weer niet echt mee. Dus een aantal keren flink nat geworden. Maar goed, dan maar liedjes zingen die over de zon gaan enzo hahaha
De routes waren soms zwaar door de vele regen maar Rosalie heeft het geweldig gedaan! Waar ik vorig jaar nog achter een kont van een brave tinker moest kruipen, kon ik dit jaar gewoon voorop terwijl andere paarden passeerden in draf of voor ons weggalloppeerden. Geen enkel probleem nu voor mijn hafje. Ben zo blij met het bit wat ik nu gebruik. Los teugeltje als ze relaxed is en anders even een beetje aannemen en het is klaar
Maar genoeg gekletst. Hier volgen de foto's.
Ik weet nog niet precies welke ik wil nabestellen... daarom de foto's van de fotografen nog met evenementlogo.
Mijn uitzicht vanuit mijn trailer in de vroege ochtend... prachtige edelherten
1.

2.

3. Voor de vierdaagse een halster hoofdstel laten maken door Hippe hoofdzaken. Zo kon ik op de pauzeplek haar bit af doen zodat ze kon grazen en drinken zonder bit. Heel blij mee. En wat een service! Ze is naar Epe gekomen om te passen, heeft de frontriem nog aangepast en na mijn eerste ritje ook nog de teugels ingekort

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

En een mooi feestje op donderdag avond mag natuurlijk niet ontbreken.
15.

Kijk al weer uit naar volgend jaar. Hopen dat we dan weer ingeloot worden!
Ik heb nu al zin in volgend jaar, hopelijk worden we dan weer ingeloot!