Precies een jaar geleden is het dat ik Hello kocht. Heel toevallig, ik zocht paarden ver weg en ben uiteindelijk gestrand op mijn eigen pensionstal. Dat lijkt misschien niet fijn, maar dat is het juist wel! Ik kan alles vragen over haar verleden, hoe ze bij hun was etc.
Hello is misschien wel het áller braafste paard dat ik ooit heb meegemaakt. Ze is heel werkwillig en vriendelijk en geeft een rustgevende vibe af. Zo kan ze ook úren op de poetsplaats staan zonder ongeduldig te worden. Met rijden is ze echt een zonnetje. Ze denkt heel erg fijn mee met waar ik naar toe wilt en doet echt haar best! Niks is te gek, springen, schouderbinnenwaarts, wijken. Misschien niet allemaal even leuk, maar daar laat ze niks van merken. Het liefste gaan we natuurlijk urenlang op pad het bos in en picknicken we onderweg. Daarbij is het leukste natuurlijk om met andere op pad te gaan en hard te mogen scheuren
Maar samen in de wei dutten is natuurlijk ook leuk. Of alleen maar gepoetst worden, omdat Hello zich lekker in de modder is gaan liggen
Na het overlijden van mijn vorige leasepaard heb ik zeker een jaar niet kunnen rijden. Ze heeft me alles opnieuw geleerd en bleef daarbij heel geduldig. En nu begint het eindelijk ergens op te lijken
Dit zijn wij bij aankoop

En zo reden we de eerste paar maanden rond

Maar we deden ook dingen zoals buitenritten (naar het water, niet ín het water)

Wat rommelen aan de longe

Ik nam wat intensiever les
(met een dikke wintervacht!)
We hadden het samen koud

Testen de parkeerstand uit

Springen ons eerste sprongetje

En mijn favoriete moment: samen knuffelen in het paddock! (zij bleef liggen
)
Maken knappe foto's van snuitje

Soms ook van mij er bij

En nemen nog wat les

Dikke groetjes van het jubileum paar