Het was even een zoektocht naar de jurk maar uiteindelijk denk ik wel een mooie gevonden. Na een paar weken aftellen was het zo ver en ik ben blij met de resultaten*Ook al irriteer ik mijzelf aan de paar kilo teveel en de opgezette buik haha*Ze zijn al een beetje voorbij gekomen op bokt maar wilde toch een paar van mijn favoriete showen. Andere modellen en alle fotografen... Enorm bedankt voor de geweldige dag. Mooie resultaten en voor deze super ervaring.
Jullie zullen wel zien...Win is vrij fotogeniek..Ik daarintegen zou wel een cursusje kunnen gebruiken
1. De jurk was in het begin wel even spannend, maar daarna vrij boeiend

2. Super knallend...erg gaaf!

3. Een bescheiden galopje.

4. En een rustig drafje.

5. Een dikke knuffel

6. Verliefd kijken naar je paard...dat kan ik dan weer wel!

7. Oortjes erop!

8. Ontzettend trots over hou hij zich gedraagde.

9. Die hele mooie...

10. Even een onderonsje.

11. Even om ons heen kijken want we hadden aardig wat toeschouwers.

12. En een hele mooie van zijn koppie.

Ik ben ontzettend trots op dit paard. Hij laat mijn dromen uit komen en is mijn grootste vriend. Hij sleept mij door alles heen en laat mij genieten en in mijn waarden. Na een harde val reed ik rond met veel pijn, ik trok mij teveel aan van wat andere mensen van mij zeiden, waardoor ik erg onzeker werd. Maar ik heb doorgezet. Na heel hard werken is nu de pijn minder. Sinds deze week ook een fijne zadel voor beiden gevonden waardoor we beiden lekkerder kunnen rijden. Ik zie een hele mooie toekomst voor ons en deels dankzij hem ben ik daarin blijven geloven.