Vraag aan de fotografen: waar het meeste behoefte aan?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Leo

Vraag aan de fotografen: waar het meeste behoefte aan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-16 11:20

Ik ben bezig met de workshop doornemen voor zaterdag. De basis blijft in principe gelijk aan de voorgaande jaren (gericht op fotografie op evenementen). Maar ik bedacht me dat het allicht ook leuk is om waar mogelijk aan te sluiten bij wat jullie willen / zoeken.

Zijn er specifieke zaken waar je uitleg over zou willen ontvangen of waar je je zaterdag in wilt verdiepen?
Ik zal alleen aan kunnen sluiten waar ik ook specifiek kennis van heb, allicht kan ik er nog wat meer mee maar dat ligt net aan het onderwerp.

Brandt los!

HaKuNaMaTa

Re: Vraag aan de fotografen: waar het meeste behoefte aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 22:36

Mij lijkt het vooral fijn om in het algemeen, over paarden fotografie. Waar je vooral op moet letten, want not done is. Maar ook op welk punt je specifiek scherp stellen moet, voor het mooiste plaatje bij een bewegend paard. En misschien de ''slimste'' instellingen even doornemen? Gewoon om het even op te halen, want je weet maar nooit wat je zelf nog beter kan doen!

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 22:40

Ik wil die workshop ook vollugunnn... *stampt op de grond*

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 22:45

Ik zou heel graag willen weten welke sluitertijden je waarvoor moet gebruiken, de ISO instellingen. En vooral wanneer je moet klikken op het goede moment zodat het paard een mooie pose heeft.
Ook fotograferen met weinig licht.
Tsja. Een beetje de basis :)
Zou het ook heel fijn vinden om het gene wat we geleerd hebben op papier mee te krijgen :)

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 22:52

Ik ben het met maureen eens! Zodat we het thuis nog even rustig door kunnen kijken, ook omdat het laatste halfuur misschien wel onwijs slecht blijft hangen omdat we al een uur aan het luisteren zijn!

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 23:01

Ik ben inderdaad soms echt een vergiet. En je kan op internet altijd alles vinden maar ik vind het veel handiger om het op een blaadje te hebben. Dan kan ik het beter onthouden :P

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 11:21

Inderdaad vooral tips voor in een binnenbak, met weinig belichting, wat het slimste is dan.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-16 20:14

Bedankt allemaal! Ik zal de sheets sowieso meenemen. :) En ik neem de instellingen-wens mee! ;)