Laat ik bij het begin beginnen. Misschien dat sommigen van jullie mijn topic over de oplichting in België nog kunnen herinneren. Voor degenen die dat niet (meer) weten geef ik even een korte samenvatting:
Toen ik Wohlan kocht werd gezegd door de verkoopster dat ze hem al zijn hele leven had, en dat hij nog nooit kreupel had gelopen. Daarnaast zou hij veel wedstrijdervaring hebben met haar en hij zou zeer geschikt zijn voor de sport. Het echte verhaal: ze had hem pas 2 weken, ze had hem voor 500 euro gekocht omdat hij al jarenlang rugproblemen had en hij mocht ab-so-luut niet meer de sport in. Daarnaast had hij nog nooit een wedstrijd gelopen.
Ik had Wohlan op proef (met waterdicht contract) omdat ik e.e.a. niet vertrouwde, waaronder zijn rare "bespiering", en toen ik erachter kwam dat ik bedrogen was, wilde ik Wohlan weer terugbrengen. Echter zat mevrouw de verkoopster al met mijn geld in Griekenland en bleek dat ze al heel veel mensen had opgelicht. Dat doet ze overigens nog steeds. Een rechtszaak aanspannen zou geen zin hebben want dan kon ik achteraan aansluiten in de rij en waarschijnlijk vervolgens fluiten naar mijn geld.
Dus... dan zit je met een paard. Toch maar besloten om hem te houden en kijken of ik hem goed kon krijgen door te trainen. Zijn spieren, voor zover hij die had, zaten volledig op de verkeerde plek (dat zag ik al voordat ik hem kocht, vandaar dat ik hem op proef wilde). Even voor de beeldvorming, zo zag hij eruit toen ik hem kocht:

Toch reden we na een jaar trainen subtop

Anderhalf jaar na het moment van aankoop mochten we lichte tour....

En vandaag hebben we ons debuut gehad in de Prix st. Georges. Helemaal blij want we hadden 63,5%

Ik wilde dit verhaal toch even plaatsen vanwege alle hulp die ik heb gehad toen ik erachter kwam dat ik bedonderd was. Het is allemaal goed afgelopen gelukkig
Over 2 weken staat ons Inter 1 debuut op het programma. Ik ben heel benieuwd
Groetjes Dorine