Op 10 juni is mijn pony Maybe 16 jaar geworden. Er moest natuurlijk een feestje worden gegeven en het was erg geslaagd! Mijn moeder heeft speciaal een dag vrij genomen en het hele land doorgereisd om erbij te zijn. Verder waren er nog wat niet-paardenvrienden, mensen van stal en mijn oma met haar vriend. 1. Eerst moest ponylief natuurlijk uit het land gehaald worden

2. Daarna werd ze naar het feestje gebracht, dat in de bak werd gehouden.

3. Bij een feestje horen natuurlijk versieringen! Als we die uit de knoop krijgen...

4. De vlaggetjes werden niet heel erg op prijs gesteld door de jarige job

5. Maar omkopen met een wortel wil nog wel eens helpen

6. Cadeautje van haar bijrijdmens

7. Mijn lieve oma is doodsbang voor paarden, maar heeft toch maar mooi een stukje met Maybe gelopen
Ik had het touw niet vast!
8. Aangezien Maybe in België woont, mag ze vanaf haar 16e drinken! Daar maakten we natuurlijk gebruik van.

9. Oh ja hoor, dat lust ze wel

10. Goede fissa

11. Ze mag natuurlijk ook zonder paardetende vlaggetjes los in de bak lopen terwijl de mensen de rest van het bier opmaken.

12. Een zekere kuddegenoot met een feesthoedje op toont interesse in een van haar cadeaus.

13. Als uitsmijter: Maybe geniet van alle aandacht en lekkers. Die vlaggetjes zijn dan helemaal niet zo erg.

Het was een heel gezellig feestje! Volgend jaar weer natuurlijk en over twee jaar mag ze autorijden!