Officieel Sky Marian genaamd en ze is een 7 jarige connemaramerrie met echte Ierse roots. Ze is een tuttebel pur sang, niet de beroerdste om haar mening te uiten, super ijverig en zo leuk om mee te mogen werken.
Ondanks haar Ierse roots doet ze haar best om in te burgeren en dan moet je ook een keer kennis maken met appeltaart met slagroom.

Trailertroubles hebben we ook nog mee te maken gehad. Met goede hulp staat ze er nu zo op en is ze zelfs zo relaxt dat ze wil eten op de trailer.

Enkele foto's/ stills uit de lessen van de afgelopen periode.
Nog altijd bewust van mijn eigen gierennek en bochel (en op mijn gatje zitten
).
Niks zo mooi als het on going process om jezelf, de pony en daarmee uiteindelijk ook de combinatie steeds verder te verbeteren. Genieten en regelmatig momenten waarbij je inwendig de hoela danst zo tof.

Nu 3 wedstrijden verder hebben we 7 wp bij elkaar weten te rijden met doorgaans toch wel royaal boven de wp uit. Het is ook maar goed dat ik zelf niet jureer. Jantje ontevree als ik ben vond ik het zelf eerlijk gezegd nooit goed genoeg. Prima dus dat ik er op zit en niet hoef te beoordelen.

Ons laatste avontuur afgelopen weekend. Het jaarlijkse connemara concours in Ermelo. De foto's zijn van het losrijden.

Voor het eerst in de parade meegereden. Dit jaar met plus minus 50 andere pony's. Zo gaaf. Heb je tussen het zenuwen door op en top pennymeisje gevoeld op mijn 1,44m hoge tutje.

Voor de beeldvorming....zoveel dus.
En dan staat nog niet alles er op.

En als kersje op de slagroom ook nog eens een 3e plek met in totaal 3 wp behaald.

Ja het allerleukste heksje.....die staat bij mij op stal.
!!
Mooie plaatjes. En niet zo miepen over je houding, je zit er keurig op. Welke klasse start je met haar?
Ik weet dat ik nog beter kan en dan wil ik dat ook perse voor elkaar hebben. Iets met perfectionisme en zo.