Na 10 jaar niet meer te hebben gereden, hadden we niet verwacht dat we zo lekker en zonder ongemak (wel met schapenvacht) 6 dagen mee konden op 3 tot 4 uurs ritten.
Wij waren overigens de eerste Nederlanders die daar kwamen, maar hebben gelijk een goede indruk achter gelaten volgens mij. Heel erg veel plezier gehad, super vriendelijke en hartelijke mensen met een groot hart voor paarden. De dieren zijn stuk voor stuk vriendelijk en erg betrouwbaar.
Aanrader dus voor als je een leuke accommodatie zoekt in het Beierse Woud.
Ze hebben ook een eigen vakantiewoning, maar die was bezet, dus niet gezien bedoel ik.
Wij hadden de (super grote) woning bij de buren, met uitzicht op de paardenweiden.
Zelfs met regen was het daar prima rijden, al bleven we toen op wat bredere paden, omdat de rotsen en steile paden te glibberig werden. Op het eind van de week was het super mooi weer en trokken we wel de bergen in en zijn we over rotsen geklommen waar ik niet voor mogelijk hield dat paarden daar konden lopen. Goede uitleg, rust en vertrouwen, maar vooral plezier in het rijden stonden voorop.
Genoeg tekst, hierbij wat foto's:

(pauze in de 4 uursrit)

Mijn super rijpaard Albi, die ik deze week tot mijn beschikking had.
Omdat we hetzelfde paard behielden, leerden we elkaar steeds beter kennen.
Er reden tussendoor geen andere ruiters op (voor les of buitenrit).

Het huis op de achtergrond was waar wij verbleven (bovenverdieping)
Voor de liefhebber, wat meer foto's op:
http://myalbum.com/album/UIG6ORQIWwjr[/quote]