Ik had dus even wat vraagjes over het vloggen en Brigitte ik weet niet wat jij nou wou. Anders bewaar ik de vragen even voor de kick-off dag.
Ten eerste, hebben jullie er allemaal geen moeite mee als jullie gefilmd gaan worden op Horse Event en op de kick-off dag? Ik ga deze beide dagen ook vloggen en de beelden komen natuurlijk wel op Youtube te staan. Dit geld ook voor degene waar ik mee samen rond ga lopen op Horse Event

Ten tweede, dit is voor de kick-off dag
- Waar willen jullie dat ik de vlog open? Doe ik dat thuis, in de auto samen met de andere bokker waarmee ik meerijd of op het terrein zelf? (zoals paardenpraattv)
- Wil je dat het echt een informatieve-formele vlog wordt? Of juist wat meer losjes dat ik de vlog ook thuis open en thuis afsluit en daar bespreek hoe de dag was.
Het is nogal belangrijk om deze dingen te weten omdat ik natuurlijk niet overnieuw kan filmen

Ook neem ik een statief mee die de demo gaat filmen op de kick-off dag zodat ik daarvan leuke beelden kan monteren in de vlog.
- Kan ik ook de workshop filmen? Is misschien leuk voor de andere bokkers om te zien hoe zo een dag eruit ziet aangezien dit niet vaak gebeurd

- Is er een plek op Horse Event (en misschien de kick-off dag) waar ik mijn camera op kan laden? Heb overal 2 batterijen mee en genoeg geheugenkaarten maar moet wel kunnen wisselen!
Ik ga vast op nog meer vragen komen
ben zo benieuwd of het wat gaat worden!
En op die manier leven mensen ook met je mee en neem je ze ook mee
Geen probleem