Kirsten en Kato: een dynamisch duo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zilfstar

Kirsten en Kato: een dynamisch duo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-16 15:42

Het is al een tijd geleden dat ik hier wat gepost heb van mijn dochter en haar pony. Dus daarom laat ik hun neuzen maar weer eens zien.

Via Bokt hebben we inmiddels wel het ontbrekende stukje van Kato's leven gevonden omdat de eerste eigenaar contact met ons opnam. We zijn heel blij met de info die zij ons kon geven. Want daardoor is onze dochter nu de weg van het springen op gegaan met Kato, omdat blijkt dat onze pony hier echt aanleg en plezier in heeft.

Afbeelding

Kirsten is inmiddels 11 en heeft een enorm vertrouwen in Kato. En Kato ook in haar.

Afbeelding

Ze oefent regelmatig met springen. dat gaat nog met vallen en opstaan af en toe... maar ze hebben er beide heel veel plezier in

Omdat ze regelmatig aan de longe wil oefenen en dat met staanders niet gaat, hebben wij speciale jumping blocks gekocht. De maximale sprong daarmee is 95 cm... en ja. dat moet je effe testen natuurlijk:

Afbeelding

Ook zonder aanmoedigen springt Kato dit met gemak en als je niet oppast blijft ze springen. Want ze vindt het echt heel erg leuk.

En na al dat werk volgt natuurlijk de beloning... EERLIJK delen:

Afbeelding

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 15:46

wat hebben die 2 een band! Fijn dat ze het zo goed kunnen vinden!

Hygge

Re: Kirsten en Kato: een dynamisch duo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 09:54

Wat leuk om te zien hoe ze zijn gegroeid.

JoyCiej007

Re: Kirsten en Kato: een dynamisch duo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 10:42

Och ik weet nog het topic dat kirsten kato voor haar verjaardag kreeg. En alle voorpret en spanning. Echt heel erg leuk en mooi om te zien dat het zo'n geweldig leuk duo samen is geworden zeg!