Wizz is een 5,5 jarige PRE Andalusier. Een ontzettend lief en leergierig paard. Hij leert makkelijk en snel en voor mij zit hierin af en toe juist de moeilijkheid. Hij onthoud alles zo makkelijk dat ik veel moet variëren anders weet hij al snel waar ik wil gaan wijken, aanspringen in galop of noem maar op. Het is een super leuke uitdaging en een paard van goud met een gouden karakter. Maar ook hij kan af en toe best heet worden in het werk, niet erg zeker nu we elkaar steeds beter leren kennen eigenlijk alleen maar fijn. Zeker omdat het verder een paard is die heerlijk koel in het hoofd is. Maar genoeg geklets... op naar de foto's!
1.

2. Het overzichtje van de eerste zes maanden.

3. Natuurlijk mocht mijn draakje ook gaan genieten op de wei

4. het conflict in de wei is voor beide paarden zonder verwondingen afgelopen. Hierna waren de rangen ook duidelijk en waren ze allemaal vriendjes.

5. Even geleden ben ik geïnterviewd voor het Bit Magazine (waarschijnlijk komt het in augustus erin). We gingen ook even op de foto op een warme zonnige dag dus deden het ook met rijden rustig aan.

6.

7.

8.

9.

10. Volte openen/sluiten

Ik was van plan nog nieuwe foto's te maken van hoe ver we rijtechnisch nu zijn. Maar helaas... is Wizz hoefbevangen
geraakt, gelukkig waren we er heel op tijd bij. Maar toch kost het tijd voor het goed zal zijn en we weer volop kunnen trainen. Daarom gaat dit topic toch eerder dan gepland online zonder de rijtechnische foto's... Mijn lieverdje is nu een stuiterbal en heeft zich er gelukkig even bij neergelegd dat rennen en vliegen en de wei even niet mag. We stappen wat en met een paar dagen mag een drafje ook weer. Hopelijk is hij snel pijn vrij (zonder pijnstilling) dat is het belangrijkst. De rest komt later wel weer. Misschien was de Topic Titel aanpassen een idee geweest hierom.. maar ondanks alles is het elke dag genieten met hem. Hopelijk raken we nu in een stijgende lijn en kunnen we binnenkort dan ook echt eindelijk gaan trainen bij De Ruiter. Maar daarom deze keer wat minder rijfotos die komen weer zodra we weer lekker kunnen trainen maar ik geef hem de tijd om eerst goed te herstellen. Dus hopelijk is er snel een nieuw topic met het nieuws dat we de training hebben opgepakt
.Spoiler:
Mochten jullie het leuk vinden we zijn ook te volgen op Instagram
Mochten jullie het leuk vinden we zijn ook te volgen op Instagram
Ik hoop dat hij snel aan de betere hand is.
en jij ook natuurlijk want het was al druk met weidegang opbouwen en dan nu ook nog een hoefbevangen paardje