Perfecter dan deze dag kan het niet meer worden, 1,5 week geleden op een donderdag avond. Sinds een jaar heb ik mijn liefste vriendje weer terug in mijn leven, ik had hem zo ongelofelijk gemist en dat zijn we nu aan het inhalen.
Hij wilde nooit op de trailer laden, met 10 man was hij er niet op te krijgen. Als ik uiteindelijk alleen al dacht aan trailer laden waren mijn ideeën op, hij wilde niet en het zou nooit lukken om hem zonder super veel stress erop te krijgen en dus moest hij zijn leven door zonder de trailer tenzij er echt nood aan de man zou zijn.
Op mijn opleiding heb ik eens goed opgelet met trailer laden bij een zeer lastig te laden paard en die manier had ik nog nooit gezien. Ik was dan ook verbaasd dat het werkte en het paard de trailer uiteindelijk vrijwillig in ging. Hoe dan..
Ik besloot om dit eens met Rolex te oefenen, niet geschoten is altijd mis al had ik er best een hard hoofd in.
Na 20 minuten stond meneer er in zonder al te veel stress, ik was zo verbaasd maar ook zo blij, dat heeft hij geweten hihi.
Ik dacht, als hij het met mij kan, waarom dan niet alleen? En zo duurde het 5 minuten voor ik hem volledig zelf kon laden! Als eigenwijze tut besloten om maar meteen een rit te plannen, naar jawel….
Het strand!
Dat had hij nog nooit gezien en was mijn grootste droom om samen met hem te doen, mijn nummer 1 op de bucketlist en mijn fantasie… Samen met hem over het strand galloperen. En dat hebben we gedaan! Hij is na die ene keer oefenen elke keer zonder problemen de trailer in gegaan, ik ben zo blij en zo trots op hem!
Maar nu de foto’s, ze zijn me zo dierbaar… het mooiste geschenk van hem en de allermooiste herinnering. Dankjewel Marjolijn voor deze prachtige foto’s en voor je tijd!
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

Jeetje wat was dit moeilijk kiezen zeg! Nu moet ik nog kiezen welke er aan de muur komt maar ze zijn allemaal zo geweldig en dit is dan niet eens alles…
Het was echt een geweldige dag en ik hoop dat ik dit nog eens kan over doen met hem, maar dit kunnen ze niet meer van ons afpakken!
Bedankt lieve jongen… voor het vertrouwen in mij, voor het álles geven wat je in je hebt en voor het onvoorwaardelijk lief hebben van mij.
Hele gave foto's! Is ook mijn droom om nog een keer naar het strand te gaan...