Al ruim twee jaar lang rijd ik een geweldige pony voor iemand. Vrijdag stortte mijn wereld zo wat in. Ik kreeg namelijk te horen dat ze haar zouden verkopen...
Maar vandaag kreeg ik van mijn ouders te horen dat we haar gaan kopen, vanaf 1 september is ze officieel mijn pony! Ik heb wel al eens een pony met iemand gedeeld, maar nog nooit helemaal een eigen pony gehad. Ik kan me geen fijnere pony wensen als Larissa om als eigen pony te hebben.
Larissa is een net 6 jarige Welsh NWR merrie. Ik heb haar zelf beleerd. Dit was best spannend, aangezien ik nog nooit op een jonge pony heb gereden. De pony die ik met iemand had gedeeld heette Monty. Hij was echt geweldig, met hem kon ik lezen en schrijven. Hij is een inmiddels 31 jarige pony, die weer bij zijn vorige eigenaren staat en daar een geweldig plekje heeft! Met hem kon ik echt alles, zonder tuig de bossen in, vrijheidsdressuur, hij gaf mij zoveel vertrouwen... Altijd zei ik ook: 'Ik hoop dat Larissa ooit zo wordt als Monty'. Toen ik te horen kreeg dat Larissa verkocht zou worden vrijdag, besefte ik me wat. Larissa is minstens net zo goed als Monty.
Ik wilde graag even wat mooie foto's delen van de afgelopen twee jaar, hopelijk komen er nog vele mooie momenten bij! Larissa mag haar hele leven bij me blijven

1. Dit is ze dan

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12. oeps