Vandaag mijn eerste endurance wedstrijd gehad in de impulsklasse.
Ik wou eerst de impuls starten om te kijken of Enya (pony)en ik het leuk vinden en volgens mij hebben we genoten.
De nacht echt vreselijk doorgekomen veel wakker, dus ook voor de wekker. Dus lekker gedouched rustig gegeten en spulletjes gepakt, met me lijstje in de aanslag

Ik las nog even het appje hoe laat mijn taxi er was, ik dacht namelijk 10 uur maar nee hoor half 10, ik haasten want, moet de andere twee op het land zetten nog spullen pakken. Ik alles gepakt te hebben en nog even het lijstje gepakt, Paspoort, Zadel.... ehm

Spullen ingeladen pony ingeladen en gaan. Totaal niet nerveus.
Me aangemeld en me hesje met startnummer opgehaald, even geborsteld voor de voorkeuring. Echt prima een hartslag van 40 slagen. En Locomotie ook goed dus een GO.
Rustig nog lekker laten grazen was pas 11 uur en moeten 12.10 starten samen met bokker Sloffie.
Rond 12 uur opgestapt en richting start, en opweg. Ging echt super goed eerste stuk langs de weg gestapt. Na iets meer dan 5 km dacht ik doe een poging om zand te happen (de paarden schrokken van paarden die uit een bocht kwamen) Mijne draaide keihard om kom nog net vast houden en onder me drukken anders had ik gelegen, dan natuurlijk shaken door spierspanning dus flink stuk gestapt, we hebben beetje op gevoel gereden en is volgens mij prima gegaan, koelen ging ook super.
De ronde was 21 km de laatste km zijn echt het lastigs, last van me knieën en de bal van me voet. 2 KM was Enya ook wel op moest haar echt vooruit schoppen. Twijfelde heel erg om meteen aan te bieden we hebben die 2 km ongeveer gestapt naar de finsh, later dacht ik waarom niet is toch niet officieel en weet ik meer over haar harstslag. Ik had gedacht dat het te hoog was maar 52 slagen per minuut

Na een half uur de nakeuring ook alles perfect harstlag was 48. We zouden wachten op de prijsuitreiking, Enya heeft lekker gegraasd.. de prijsuitreiking zou 4 uur zijn was uitgelopen tot half 6.
Maar toch gewacht en toch 2de geworden van de 14, Trots op mijn Ponypaard.
Had nooit gedacht dat ze zo goed zou doen.
Paar foto's natuurlijk

Zeker voor herhaling vatbaar, de helmcamera beelden zijn niet zo bijzonder, dacht de schrik erop te hebben maar helaas.
Edit: routen en hartslag