Even een korte inleiding: Dragan is een inmiddels 6 jarige fjord van Drafur, nu 2 jaar in mijn bezit. Ik kocht hem netjes B-klaar en heb hem zelf doorgereden naar waar we nu zijn, het M1! Daar ben ik stiekem best trots op, want dit is het eerste paard wat ik zelf opleid. We zijn recent van stal verhuisd en sindsdien lekker fanatiek aan het trainen, met de dressuur, maar ook op het crossterrein:
KLIK
Omdat de dressuur met trainen ook steeds beter gaat, gisteren weer een wedstrijd gepland. Het was onze 3e keer M1 en dat zag er zo uit: (ik heb overigens toestemming gevraagd aan de fotograaf om de foto's met copyright te plaatsen).
1

2

3

4

Middenstap
5

6

7

8

Schouderbinnenwaarts op onze 'moeilijke' kant. Weet niet waar m'n binnenbeen heen gaat
9

10

11

12

13

14

Tevreden

15
Alsof ie wist dat ie op de foto ging
Al met al was ik zeker tevreden over hoe het ging, maar ik vind dat we ook nog een hoop verbeterpunten hebben. De jury ook, die zei naderhand dat ik nogal wat punten liet liggen omdat ik constant naast de AC-lijn zit, haha!
Daar gaan we dus maar op oefenen. Het was gister trouwens ook ontzettend heet, geen excuus natuurlijk, maar ik en ponylief hadden er toch wel last van. De proeven werden overigens gewaardeerd met 200 en 196 punten. Foto's zijn van de laatste proef. Commentaar is altijd welkom, graag opbouwend.
,maar je zit wel erg achterin.