Ons Dream-team en hun bucketlist.... Op naar het strand!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marieke33

Ons Dream-team en hun bucketlist.... Op naar het strand!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-16 21:36

Onze dochter Marlon (10 jaar) rijdt nu ruim 2 jaar op Dream (Our Dream Fatima, of beter bekend als Brouwerij's Dream). Ze zijn in 1 jaar van de B naar de M1 gereden. Ze rijden nu L2 met 15 winstpunten vanwege de nieuwe KNHS indeling van de AB-pony's vanaf 1 april dit jaar.
Helaas wordt Marlon echt te groot nu voor haar allerliefste vriendinnetje...wat een verdriet heeft dat al gekost... Dream hebben we echt in ons hart gesloten en ze is ontzettend lief! Met rijden niet de makkelijkste doordat ze snel schrikt en dan onverwachts om kan draaien en Marlon is er in die 2 jaar al minstens 80 keer vanaf gevallen, ik denk eerlijk gezegd zelfs wel vaker... Maar wat heeft ze veel geleerd van Dreampje die altijd vrolijk hinnekend naar haar toe komt en haar spontaan kusjes geeft. Ze zal nooit bokken, of steigeren of bijten. Loopt altijd braaf de trailer op en doet echt haar best. Een geweldig mooi en lief dier.

Marlon heeft al een grotere pony, maar Dream blijft ze rijden t/m augustus vanwege het viertal waar ze in rijden. (ook onderdeel van de bucketlist ;-) ) En natuurlijk omdat ze nog veel leuke dingen met Dream wil doen!

En dus heeft Marlon een bucketlist gemaakt met dingen die ze echt heel graag (nog eens) wil doen met Dream: zonder zadel rijden (is mama niet zo blij mee...), KNHS kamp (juli), ponykamp met de club (juli), thuis door de wijk rijden met Dream, met het ukkie-viertal naar de Gelderse kampioenschappen, en met stip bovenaan: NAAR HET STRAND!!

Eerst twee keer moeten annuleren omdat het weer niet goed was op de dagen dat we wilden gaan, maar vorige week was het dan zover! Op naar Noordwijk! Opa en Oma gingen ook mee om deze speciale dag mee te beleven. En het was niet voor niets....want het was een dag met wel 100 gouden randjes.....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We hopen nog een paar mooie maanden met Dream te beleven en dat we een lief en goed nieuw vriendinnetje voor Dream kunnen vinden die weer net zo blij met haar gaat zijn als Marlon en wij zijn.... <3
Laatst bijgewerkt door Marieke33 op 28-05-16 21:51, in het totaal 5 keer bewerkt

Muga

Re: Ons Dream-team en hun bucketlist.... Op naar het strand!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 21:39

Heerlijke foto's, reageer echt nooit op itp topics. Maar deze foto's in combinatie met de tekst zorgen voor tranen in mijn ogen! Wat een dreamteam!

eline1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 21:40

Wat een ontzettend leuke ervaring moet dat voor beide geweest zijn! Mooie foto's en ook een heel mooi duo. Toch altijd jammer dat de ponys niet mee groeien.. ;)

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 11:08

Jammer dat de foto's niet zichtbaar zijn.

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 11:09

Wat een geweldige foto's! Ik kan me zo goed voorstellen hoe moeilijk dit voor haar moet zijn, dat ik met een brok in mijn keel naar de foto's heb gekeken.

Wat een geweldig leuke pony!

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 11:10

Wat een leuke pony en de combinatie is ook erg mooi om te zien.

Maar het leukste is toch wel om te zien dat de hele familie zo enthousiast mee doet.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 11:11

Wat leuk om een topic te zien van Dream en Marlon, al had ik de foto's op Facebook al gezien.
Afscheid zal zwaar zijn, maar ze heeft een super pony aan Clooney.

Kom van de zomer gewoon met Harmony terug en gaan we met z'n allen een buitenrit maken :D

Wat staat er nu nog meer op haar bucketlist?

LoveEmmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 11:15

Ook ik zit met tranen in mijn ogen.
Wat een mooi stelletje!

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 11:19

Wat een prachtige foto's als herinnering aan een geweldige tijd, helaas groeien pony's niet mee met hun ruiter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 11:32

Jammer dat ze uit elkaar moeten, maar wat een dappere en eerlijke keuze naar haar pony toe :j
Ik wens jullie nog heel veel plezier de komende maanden en hoop dat je je bucketlist helemaal af kan werken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 11:37

Ik zie helaas de foto's niet :(:)
Ben nu wel heel benieuwd! *\o/*

*edit* zie ze nu wel! Wat een ontzettend leuk stel!

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 12:20

Kan ze nu ineens wel zien.

Mooie foto's

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 12:24

He wat gaaf!!
Dat hartje wat jullie in het zand hebben getekend kwam ik nog tegen!

Wat een leuke combi, geniet van de laatste maandjes samen!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 12:25

Wat een mooie, lieve foto's! Vooral die van jullie drietjes.
Heel veel plezier nog met Dream, dat jullie nog veel Bucket-list items af mogen strepen!

Qwillion

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 12:26

Wat leuk al dat enthousiasme samen met elkaar. Leuke combinatie, is dit nu haar eigen pony of rijd ze m voor een andere eigenaar? Kan mij voorstellen dat ze er moeite heeft om dr af te staan! NU nog maar even GENIETEN!!!!

boyca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 12:42

Ik ken jullie helemaal niet maar de foto's spreken boekdelen dat ik er ook een brok van in mijn keel kreeg.
Heel veel plezier nog samen Marlon en geniet lekker nog even van je toppertje.
Wat een leuk ding!!

Hoffie777

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 20:24

Marlon, jullie zijn echt een topteam. Wat een geweldige foto's.
Maarre Marieke33, was zonder zadel naar het strand niet een leuke optie :Y) Kon ze er twee tegelijk wegstrepen.

Geniet er nog van de laatste maanden, maar dat zal zeker lukken :)

Groetjes Hoffie

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 20:30

Aah knap dreamteam! Echt leuk dat jullie dat gedaan hebben, nu straks met de nieuwe pony en jij met evrona!! :)

Marieke33

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-16 20:48

Silly1972 schreef:
Wat leuk om een topic te zien van Dream en Marlon, al had ik de foto's op Facebook al gezien.
Afscheid zal zwaar zijn, maar ze heeft een super pony aan Clooney.

Kom van de zomer gewoon met Harmony terug en gaan we met z'n allen een buitenrit maken :D

Wat staat er nu nog meer op haar bucketlist?

Gaan we doen!! Super leuk!
Verder op de Bucket-list: zonder zadel rijden (is mama niet zo blij mee...), KNHS kamp (juli), ponykamp met de club (juli), thuis door de wijk rijden met Dream, met het ukkie-viertal naar de Gelderse kampioenschappen en als het even kan naar de Hippiade :D

Marieke33

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-16 20:49

Hoffie777 schreef:
Marlon, jullie zijn echt een topteam. Wat een geweldige foto's.
Maarre Marieke33, was zonder zadel naar het strand niet een leuke optie :Y) Kon ze er twee tegelijk wegstrepen.

Geniet er nog van de laatste maanden, maar dat zal zeker lukken :)

Groetjes Hoffie

Haha, zonder zadel op het strand... Marlon was al blij dat haar body-protector af mocht! *\o/* We blijven toch altijd mama's hé ;-)

Marieke33

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-16 20:50

Jester_ schreef:
Aah knap dreamteam! Echt leuk dat jullie dat gedaan hebben, nu straks met de nieuwe pony en jij met evrona!! :)

Dat gaat vast nog eens gebeuren! :) *\o/*

Marieke33

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-16 20:51

Ilsiie schreef:
He wat gaaf!!
Dat hartje wat jullie in het zand hebben getekend kwam ik nog tegen!

Wat een leuke combi, geniet van de laatste maandjes samen!

Echt waar?? Was jij daar ook op het strand?!! Wat toevallig dat je dan ook dit topic ziet zeg... :) Leuk zeg!
Laatst bijgewerkt door Marieke33 op 29-05-16 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 20:52

Nou volgens mij kunnen jullie dat samen prima voor elkaar krijgen deze zomer :D.
Ben heel benieuwd!

Marieke33

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-16 20:55

Arjan1983 schreef:
Wat leuk al dat enthousiasme samen met elkaar. Leuke combinatie, is dit nu haar eigen pony of rijd ze m voor een andere eigenaar? Kan mij voorstellen dat ze er moeite heeft om dr af te staan! NU nog maar even GENIETEN!!!!

Dream is niet haar eigen pony, maar voor Marlon maakt dat niets uit. Ze zijn nu ruim 2 jaar samen en ze mag overal met Marlon mee naar toe (wedstrijden, bixiedag, knhs kamp, ponykamp, op vakantie naar Friesland, crosslessen, enz) Marlon heeft nu een eigen grotere pony erbij sinds kort (kan ze rustig wennen), maar het gevoel voor Dream is hetzelfde zegt ze. De vriendschap zit in je hart en staat niet op het papier volgens Marlon... <3

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 21:22

Wat een schattige pony, jammer dat je haar niet kan houden