Kleine shoot door HDB

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Narcissa

Kleine shoot door HDB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-16 15:06

Woensdag hadden we een shoot gepland staan. Spijtig genoeg stond de fotografe vast in het verkeer... En ik had les, dus ik kon niet later beginnen, want mijn lesgeefster had na mij ook nog een les gepland staan. Uiteindelijk heeft ze tegen half tarief nog de helft van mijn les kunnen vastleggen.

Het is een stalgenote, dus we gaan dit zeker nog eens overnieuw doen :)

Altijd blij als ik op mijn schat zit!
Afbeelding

Galop is niet ons sterkste punt... Zahire is er nog wat onstabiel in en wilt mij al het werk laten doen, waardoor ik meer gewicht in mijn handen krijg en voorover val.
Hier zijn we nu op aan het werken: meer op de acterhand, zodat we het werk netjes kunnen verdelen en ze niet meer moet steun zoeken bij mijn hand. Sterker worden dus.
Afbeelding

Pretkoppie!
Afbeelding

Na de galop draaft ze ook veel fijner.
EN!!! Het paard dat maar liefst anderhalf jaar achter de teugel heeft gelopen, wat diverse instructrices niet opgelost kregen, loopt nu op de loodlijn en soms zelfs nog iets ervoor :D Man ik ben zó trots op haar. Ze doet dat fantastisch!
Afbeelding

Houding van mij is hier vrij netjes. We hebben er al hard op gewerkt maar er is nog steeds werk aan ;). Ik ben vandaag ook een gaatje langer gaan zitten, daarmee is het beeld nog beter.
Afbeelding

En lekker lange teugel uitstappen
Afbeelding

Twee blije koppies om af te sluiten :)
Afbeelding

Tips en commentaar (opbouwend) zijn altijd welkom! Ik wil echt heel graag bijleren en mezelf verbeteren.
Hetgene dat mij alvast opvalt:
- Ik zit eindelijk rechter, maar het blijft aandachtspunt
- Beugels mogen wel wat langer (ondertussen gedaan)
- Schouders soms meer naar achter
- Tenen naar binnen
- Geen pianohandjes!!!

lieskehh

Re: Kleine shoot door HDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 15:44

Leuke plaatjes, leuk beestje om te zien! :)

Narcissa

Re: Kleine shoot door HDB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-16 17:36

Bedankt! Ben er heel blij mee, we lopen zeker nog niet op niveau maar voor mij is ze een toppertje :D