Ondanks dat haar dochter Giverny mijn oogappeltje is is het echt zo, Prada heeft iets speciaals 
Ik leerde haar kennen als 8 jarig meisje, Prada was toen 6. Twee jaar later toen ik 10 was hebben we Prada gekocht, een droom die uit kwam
In 2011 is Prada (officieel van mijn moeder) bevallen van mijn paard, Giverny D. En omdat Giv echt van mij is heeft zij in mijn paarden leven duidelijk de hoofdrol. Maar Prada zal altijd een heel groot plekje in mijn hart hebben.
Ik smelt dan ook als ik haar zo heerlijk tevreden zie, ze geniet echt van haar leventje.
Ondertussen is Prada bijna 10 jaar bij ons en is ze dus 18 jaar.
1| Nog altijd even knap

2| Mijn lieve vriendinnetje!

3|

4| Alles natuurlijk erg goed in de gaten houden

5| En uiteraard doet ze netjes haar rek en strek oefeningen

6|

7| Shake it off

8| En daarna natuurlijk gewoon verder gaan met knap zijn

ja ze is inderdaad te dik, wordt aan gewerkt
Tot de volgende keer!

Ik leerde haar kennen als 8 jarig meisje, Prada was toen 6. Twee jaar later toen ik 10 was hebben we Prada gekocht, een droom die uit kwam

In 2011 is Prada (officieel van mijn moeder) bevallen van mijn paard, Giverny D. En omdat Giv echt van mij is heeft zij in mijn paarden leven duidelijk de hoofdrol. Maar Prada zal altijd een heel groot plekje in mijn hart hebben.
Ik smelt dan ook als ik haar zo heerlijk tevreden zie, ze geniet echt van haar leventje.
Ondertussen is Prada bijna 10 jaar bij ons en is ze dus 18 jaar.
1| Nog altijd even knap

2| Mijn lieve vriendinnetje!

3|

4| Alles natuurlijk erg goed in de gaten houden

5| En uiteraard doet ze netjes haar rek en strek oefeningen

6|

7| Shake it off

8| En daarna natuurlijk gewoon verder gaan met knap zijn

ja ze is inderdaad te dik, wordt aan gewerkt

Tot de volgende keer!