Het is alweer lang geleden dat ik jullie mij ezeltje Iejoor heb laten bewonderen!
Maar Iejoortje heeft al die tijd niet alleen maar gechillt en grasjes gesnoept op de wei, oke, wel véél, maar ook zijn wij weer aanwezig geweest op verschillende evenementen.
Evenementen zoals Horse Event 2015, Internationale Ezeldag, Pink Ribbon Sponsordag, verschillende kinderfeestjes, voor het derde jaar op rij stonden wij weer op Animal Event en we hebben nog veel leuke evenementen in het verschiet!
Denk bijvoorbeeld aan Paard & Ergoed, en ook gaan wij ons debuut maken bij Vereniging Nederlands Ezelstamboek. Daar geven wij niet alleen demonstraties, maar ik mag ook een workshop van twee uur gaan verzorgen over vrijheidsdressuur met een ezel
Verder staan wij natuurlijk weer op de Internationale Ezeldag en hopelijk ook weer op Horse Event, dit laatste is alleen nog niet definitief.
Ook worden wij steeds vaker uitgenodigd voor demonstraties op minder grootschalige plekken, dus open dag op kinderenboerderijen/zorgboerderijen, zoals afgelopen weekend op Natuurcentrum Gorinchem én gaan wij in augustus ook voor de eerste keer op een ponykamp showen!
Nu genoeg tekst! Enjoy!
1. Horse Event '15

2. Horse Event '15

3. Horse Event '15

4. Pink Ribbon '15

5. Pink Ribbon '15

6. Animal Event '16

7. Animal Event '16

8. Animal Event '16 Het blijft toch zeker een ezel

9. Animal Event '16 Apporteren

10. Animal Event '16 Beentjes kruisen

11. Natuurcentrum Gorinchem '15

12. Natuurcentrum Gorinchem '15

13. Kinderfeestje '15 mooie koppies van de kids even onherkenbaar gemaakt ivm privacy

14. Kinderfeestje '15 mooie koppies van de kids even onherkenbaar gemaakt ivm privacy

15. Kinderfeestje '15 mooie koppies van de kids even onherkenbaar gemaakt ivm privacy

Op YouTube zijn ook veel filmpjes van ons samen te zien!
Deze is zeker het kijken waard, al zeg ik het zelf
https://www.youtube.com/watch?v=YJUKiU-JIqs
Ik denk dat het ook wel aan de foto's te zien is, maar ik ben zó gek op mijn kanjer
Hij heeft ook zóveel humor
Bij Animal Event bijvoorbeeld gewoon níét overeind komen na het doodliggen, dan trek ik z'n hoofd een beetje omhoog aan het halstertouw, maar dan laat ie 'm net zo snel weer op de grond vallen
Trouwens, wij staan open voor alle evenementen, kinderfeestjes, open dagen of andere dingen! Alles is bespreekbaar!