Mijn monsters

Zojuist ben ik met mijn vader een stukje gaan lopen met paard en hond, om een poging te doen een foto van ons drieën te maken

Dit hebben wij al vaker geprobeerd, maar onze hond Luna is echt als de dood voor [naam]... Daartegenover is [naam] gek op Luna, dus die duwt steeds d'r snuit in haar vacht, jullie snappen vast wel dat dat niet heel erg helpt

Zoals al gezegd heb ik al vaker een poging gedaan voor een foto van ons drieën, want dat is toch iets wat ik wel heel erg graag wou. Helaas mocht het steeds niet lukken, maar vandaag, heb ik dan eindelijk de foto die ik al zo lang wil
Paps heeft daarnaast ook nog een paar simpele maar leuke foto's van mij en mijn grootste monster gemaakt, die ik jullie ook even wou showen!
Om gelijk maar even over het bit te beginnen, dit is ons buitenrij-bit. Wij moeten behoorlijk drukke wegen over (oa het kruispunt na de afrit van de A2) en op deze manier heb ik net wat meer te vertellen over mijn enthousiaste bommentje.
Ik ben zo blij met mijn twee monsters

Het zijn geen spectaculaire foto's, maar wel foto's die laten zien hoe gek ik op mijn fantastische merrie ben

...En uiteraard ook op mijn kleine blondje stukje ellende

Wat heb ik toch fantastische viervoeters
Maar vertel het liever even van tevoren, vooral mensen erover vallen