Flaire TD voor het eerst ITP!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ahryah

Flaire TD voor het eerst ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-16 21:24

Hoi Hoi!

Gister heb ik in een spontane bui mijn kleine monster uit de wei geplukt want het grasveld verderop stond er zo mooi bij dat er foto's gemaakt moesten worden *\o/*
Pony nog half in haar wintervacht en onder het zand en hooi maar ik heb mijn best gedaan haar zo knap mogelijk te maken :o

Flaire is een bijna 4 jarige shetland merrie van Shadow van Drieoka x Piraat Liebas. Met een flinke identiteits crisis want afentoe denkt ze dat er heel wat anders tussen haar benen hangt :=
Het plan is om de komende weken mijn wei tot een bak om te toveren en eind dit jaar of volgend jaar (eindelijk) naar de stamboekopname te gaan, tussendoor nog een geschikte kar en tuig scoren en dan word ze ook voor de kar beleerd.
Ja, ik ben me ervan bewust dat ze in 'rijke'conditie is.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8. Baas ik wil dááár heen :+
Afbeelding

8. Nog even om te vergelijken met hoe puppy ze eerst was hihi
Afbeelding

Zyffah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 14:50

Lief klein ding <3

waaiertje

Re: Flaire TD voor het eerst ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 21:37

wat een leukerd!

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 22:45

Zo die is rond! Net zoals die van mij :') _O- ofja mijne is meer een bijzettafeltje :D

Lekker beest hoor!

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 23:04

Mooie uitstraling heeft ze.

Afvallen is wel van belang voor haar gezondheid
Veel dikke ponies worden hoefbevangen.

MiniMaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 23:15

Mooi koppie zeg!
Als je straks je bak hebt en ze gaat voor de kar komt dat wel goed met die buik. Nu vooral op het gras letten dat ze daar niet te veel van krijgt en daar flink op beperken.

Ahryah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-16 22:09

Dankjewel allemaal :D Ik ben echt super blij met hoe ze aan het uitgroeien is, haar half zusje is nog steeds echt een baby en ik ben zoo blij dat zij de hele baby fase heeft overgeslagen :') Nu benieuwd hoe ze word met spiermassa en een gestroomlijnd buikje :D

Ik ben me er van bewust dat ze echt gewoon té dik is en dat het hoefbevangenheid en andere gezondheidskwaaltjes veroorzaakt.
Het gewicht is mis gegaan nadat ze op de zomerstalling (waar ik nu niet meer heen kan met haar) 24/7 op de wei moesten en nog bijna niet onplofte daar -O- Ze staan sinds de winter op de paddock met hooi maar zolang ik haar geen beweging geef gaat het buikje ook niet weg.
Als de bak af is gaat ze ook echt op bootcamp, samen met haar zusje, want anders kan ik ze over een half jaar rollen door bak :+

Zoe82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 10:08

Prachtig!