Vandaag hadden we voor het eerst les van een nieuwe instructrice. Ging fijn, ze droeg goede punten aan en dacht heel erg mee. Bente (Fenrir) was mee als support, en zij was zo lief om ons ook op de foto te zetten!
Flynn is in de bak (en buiten
) vooral enthousiast. Flynn maakt vaart, houdt vaart en dendert het liefst met meer enthousiasme dan wijsheid overal langs. Buiten is dat niet zo erg, maar met ons wedstrijddebuut in juli... Mwah
Daar hebben we dus aan gewerkt vandaag. Ik moet vooral opletten op mijn binnenhand en mijn benen. Mijn benen doen dingen..
Foto's zijn wat dat betreft wel heel fijn, want ik voel niet dat ze zo uit koers gaan. Schandalig gewoon
Afijn, tijd voor foto's! Wees een beetje lief voor ons, we rijden met meer enthousiasme dan wijsheid in de bak, en het gaat me vooral om een fijn bewegend paard wat er plezier in heeft. Ik moet dan een beetje leuk mee kunnen komen en dan ben ik al een heel tevreden baasje
Oh ja, ik had vier lagen aan, was nat geregend tot op m'n bh en had het vooral heel erg koud. Dat verklaart mijn
hoofd op sommige foto's

Pasje opzij

Knap ventje heeft zo hard gewerkt