TurboFlynn tijdens dressuurles

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

TurboFlynn tijdens dressuurles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-16 19:43

Het was al een hele tijd geleden dat ik een gewoon topic voor Flynn had geopend ( [ITP] Hij is groot, knap, bont en harig: Flynn! ) maar een topic met rijfoto's.. Dat is écht eeuwen geleden :))

Vandaag hadden we voor het eerst les van een nieuwe instructrice. Ging fijn, ze droeg goede punten aan en dacht heel erg mee. Bente (Fenrir) was mee als support, en zij was zo lief om ons ook op de foto te zetten!

Flynn is in de bak (en buiten :+ ) vooral enthousiast. Flynn maakt vaart, houdt vaart en dendert het liefst met meer enthousiasme dan wijsheid overal langs. Buiten is dat niet zo erg, maar met ons wedstrijddebuut in juli... Mwah :+ := Daar hebben we dus aan gewerkt vandaag.

Ik moet vooral opletten op mijn binnenhand en mijn benen. Mijn benen doen dingen.. :? Foto's zijn wat dat betreft wel heel fijn, want ik voel niet dat ze zo uit koers gaan. Schandalig gewoon :=

Afijn, tijd voor foto's! Wees een beetje lief voor ons, we rijden met meer enthousiasme dan wijsheid in de bak, en het gaat me vooral om een fijn bewegend paard wat er plezier in heeft. Ik moet dan een beetje leuk mee kunnen komen en dan ben ik al een heel tevreden baasje :D

Oh ja, ik had vier lagen aan, was nat geregend tot op m'n bh en had het vooral heel erg koud. Dat verklaart mijn ^) hoofd op sommige foto's :))

Afbeelding

Pasje opzij
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Knap ventje heeft zo hard gewerkt :+:
Afbeelding

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 19:49

Daar is Flynn de GVR <3

Zag er goed uit hoor, jullie blijven een leuke combinatie. En Flynn met zijn enthousiaste prethoofd :D Wat deed hij goed zijn best :))

Anoniem

Re: TurboFlynn tijdens dressuurles

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 19:54

Je weet ondertussen wel dat ik helemaal verliefd op Flynn ben <3

Jullie zijn een leuk stel zo bij elkaar :D

car0linee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 20:33

Jaa, daar was je topic! Knappe Flynn! Jullie deden het heel erg goed. Die L1 proef gaat helemaal goed komen, weet het zeker! :D

NotYourLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 20:36

Wauw! Dat is wel een hele gave Tink die je daar hebt. <3
Ziet er lekker relaxed uit. :j

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 20:44

Hij is stoer zeg! <3 jullie zijn ook zeker nog een keer welkom bij mij voor de lens.. ;)

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 22:12

Jullie zijn echt een leuke combi! Vrolijk/blij paard! En mooie gangen!

Toch nog iets om je mee te geven: Probeer op je eigen onderbenen te letten. Als jou onderbeen naar achteren gaat, lijkt je bovenlijf meer naar voren te komen. Ik gok dat je dat vooral tijdens het aandrijven doet? Oefenen met onderbeen op de plek houden, en anders tijdelijk het voorwaarts niet op been, maar op zweepje vragen? Dan kan je been iig blijven waar hij is :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 22:16

Ik vind hem prachtig. <3

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-16 07:24

Wat een leuke reacties, bedankt! :)

Angela, probleem van mijn benen is bekend :j Zie ook de OP. Ik had eerst mijn beugels te lang, dus die korter gedaan en dat scheelde al een stuk. Beugelophanging van dit zadel is ook niet optimaal helaas. Maar zeker een punt om echt scherp op te blijven. Dat is ook het fijne van les, dan staat er iemand in het midden te brullen naar dingen die je zelf niet ziet/voelt :D

veerle_1001

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 17:06

Wat een ontzettend leuk, enthousiast paard heb je! Mooi team!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-16 20:52

Wat een tof compliment, dankjewel! :)

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 11:41

Wat een schoonheid! Me is in love...