Nou ja... eigenlijk drie tinten rood en een grijsje

Vandaag had ik mijn camera weer mee naar de paarden. Laat ik de paarden nog even kort voorstellen:
Yusraa, mijn allereerste eigen paard. Ze is inmiddels alweer 21 jaar oud, maar nog steeds topfit. Vorig jaar is ze moeder geworden van een merrieveulentje, YMJ Azibaijirah Bint Yusraa, oftwel 'Azi'. Yusraa geniet lekker van haar vrijheid/pensioen op de wei, een beetje tuttelen en af en toe een wandeling aan de hand. Haar dochter Azi is mijn eerste, zelfgefokte veulentje. Ze werd vorig jaar geboren op 30 april, dus ze is alweer één jaar oud. Een heerlijk, karaktervol dametje. Zij is de enige niet-vos van het viertal

. Tameri Munir heb ik in 2014 als veulentje gekocht. Een held op sokken, heel gericht op zijn 'eigen' mensen, maar ontzettend lief. Sha Lazio is vorig jaar in november het team komen versterken. Laasje heeft een aardig actief leven achter de rug. Hij is geprimeerd met een tweede premie, heeft een heel aantal prachtige nakomelingen en is uitgebracht in de men- en dressuursport. Ook heeft hij niet onverdienstelijk gepresteerd in de showring. Hij is dan ook nog lang niet toe aan pensioen
Yusraa
Sha Lazio

Azi
En
Tameri Munir
Eerder deze week: