Wij starten zaterdag tussen de L1 paarden. Dit is de eerste keer dat we aan CH Eext meedoen,
dus ik ben erg benieuwd!!
Dusss, wie doen er ook mee of zijn aanwezig?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Marnixx schreef:Wij zijn maandag aanwezig in de M1. Altijd een leuk concours. Nu hopen dat het weer een beetje mee gaat werken.
Tinkertje89 schreef:Ik ga ook heen, k start zaterdag en zondag bij de L1, wordt vroeg opstaan. Wordt voor t eerst naar eext, heb er zin in
Maar zondag hebben ze toch helemaal geen dressuur? Staat niet op de site..
__inge__ schreef:Mijn paard trapt er net een ijzer onder weg.. Weet iemand of er een smid aanwezig is zaterdag..? Dan kan ik iets minder hard m'n best doen om nog iets te regelen morgen terwijl ik gewoon moet werken..
Oblivion schreef:__inge__ schreef:Mijn paard trapt er net een ijzer onder weg.. Weet iemand of er een smid aanwezig is zaterdag..? Dan kan ik iets minder hard m'n best doen om nog iets te regelen morgen terwijl ik gewoon moet werken..
Ohh wat balen!! Weet ik zo niet, lijkt me wel, zo'n groot concours.. Misschien kun je even met de organisatie bellen/mailen?
__inge__ schreef:Ja ik heb ze al even een mail gestuurd inderdaad. Ik kwam er om 22:00u achter. Niet echt meer een tijd om een smid en/of de organisatie te bellen. Ik hoop dat er 1 is zaterdag..
Tinkertje89 schreef:Wij als tweedeging niet heel goed, was eerste keer op gras en eerste keer tussen bordjes ipv een ring....
Hadden 171,5 en 172:( hopen dat het maandag beter gaat....
Tinkertje89 schreef:Ja ik had over de tweede proef best wel een oke gevoel, zo van de 180 moet we wel inzitten, die ging echt veeeel lekkerder dan de 1e voor mijn gevoel, niet dus
de eerste proef kregen we 186 punten ( gekke jury sport
) en de 2e 192,5 met een 7e prijs. Al met al tevreden na een dik half jaar niet starten en voor het eerst weer op het gras