*Nom nom nom....*

*Oh, ik moet even kijken naar dat onzinnige cameraatje van jou? Ik eet dan wel door!*
En dat noemen ze nu het groegravirus.. Afgeleid van 'groene gras virus'.

En het is bij Dilly al zo erg dat ze niet zonder voorraad gras haar koppie omhoog moet doen!

*Mmmm!*
Het Groegravirus is hardnekkig..

Tsja, een normale foto heb ik natuurlijk niet.. Want het groegravirus heeft toegeslagen..
Dus stiekem de naam fotoshoot veranderd naar 'gras'toshoot..
Kan dat vreetzakkie eventjes dooreten terwijl mijn duim steeds de foto-maak-knop-op-de-camera indrukt.

En toen vond ik het weer tijd om Dilly in de wei te zetten! Teveel lang gras is ook niet goed en bij het groegravirus eten paarden maar door... en door... en door...
Dus hop, de wei in! En dat moest in een galopje, want de lekkerste sprieten zitten achter in de kale wei.. En je kunt niet lang zonder lekker sappig gras als je door het virus geveld bent..

No worries, ik kan ook gewoon met Dilly de wei in lopen zonder dat ze wegschiet. Het is maar net wat ik aangeef wat ze mag doen.
En toen stond dat oudje weer in haar wei te eten, en ging ik opzoek naar wat zwaarder geschut..
Want vergeleken met de 31-jarige Dilly zijn deze paarden nog jong.. En dus minder gevoelig voor virussen!
Hier (links) Helena en (rechts) Calvano!

En ja hoor, ook deze paarden hadden het virus te pakken..
Met hun snuit in het gras gedoken..

Ze eten zelfs synchroon! Linkerhoef voor, rechterhoef naar achter en de snuit over de grond opzoek naar grassprietjes!

En de bijwerkingen van het groegravirus is ook al zichtbaar..
Ze zijn veel sneller geïrriteerd..

Och wat baal ik dat ik niet kan photoshoppen.. Lelijk stroomlintje

Mijn 'duim-op-foto-maak-knop-van-de-camera-indrukken'-techniek maar weer gebruikt voor etende paarden.. je moet toch iets

Dus let alsjeblieft even op jullie paarden..
De symptomen van dit virus zijn voor mij nog niet erg duidelijk..
Wat ik weet:
1. Gras, overal gras...
2. Snel geïrriteerd
3. Tja, en daar weet ik het niet meer.. Jullie nog symptomen die erg typisch zijn voor Groegra?
Tot ziens!