1. Maar daar was Emmy het niet helemaal mee eens...

Die rende gelijk de loopstal in. Je zou bijna denken dat ze cameraschuw is. Maar eigenlijk werd ze gewoon even knettergek van de vliegen. In de zomer staat ze eigenlijk altijd in de inloopstal. Daar staan 2 deuren open, dus het waait er een beetje, lekker weg van de vliegjes dus.
Nou ja, dan is Daisy aan de beurt! Die kruipt het liefste in de camera. Maar deze keer viel het zowaar mee! Ik kon eens foto's van d'r maken!
2. "Dag baasje, zie ik daar een camera?"

3. Het schatje. Ze loopt altijd recht op de camera af.

4. Daarna vond ze het ook nodig om naar binnen te gaan om wat te drinken. Om vervolgens buiten wat gekke bekken te trekken.

5. Heel charmant... Not.

6. En toen stond ze daar
Wat ben ik toch verliefd op m'n kleine meisje
7.

Vervolgens was het voor haar tijd om te grazen. Ik heb een mislukte poging gedaan wat vogels te fotograferen. Dus toen kwam het beter idee. Lekker bij Daisy in de wei gaan liggen. En natuurlijk kwam ze direct weer naar me toe.
8. Lekker bij mijn voeten grazen.

9. Een hoofd, 2 meter boven je...

10. Wapperende haartjes

11. Toch wel een erg mooie foto zo!

12. En de invulling voor de rest van de dag: grazen.

Hopelijk hebben jullie net zo genoten van het kijken naar de foto's als ik van het maken van de foto's! Een reactie zou leuk zijn

Was wel blij dat ze bij m'n voeten bleef en niet langzaam dichter bij kwam. Ze heeft toch wel wat respect voor mij. Ook al lig ik languit in de wei!