Ik vind dit altijd zulke prachtige paarden! Dat chocolade bruin met die blonde manen, hmm En het kostuum/tuig is ook echt prachtig, zulke mooie plaatjes!
Runa
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-16 17:38
Dankjullie wel allemaal! Ook ik vind dat Berber de sfeer echt prachtig heeft vastgelegd, haha. Echt heel knap!
MaritB en Fawnless, bedankt, ik vind haar ook heel mooi! Ik moest eerst wel even wennen aan dat grote contract tussen manen en vacht, maar nu ben ik er ook helemaal weg van
Het leuke van Runa vind ik dat ze niet alleen een speciaal ras is en daarmee een speciale kleur heeft, maar haar karakter is ook zo speciaal, ze is echt onwijs zacht en lief. Echt op alle manieren geweldig om op de foto te zetten
Runa
Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-16 20:00
Mariett schreef:
Het leuke van Runa vind ik dat ze niet alleen een speciaal ras is en daarmee een speciale kleur heeft, maar haar karakter is ook zo speciaal, ze is echt onwijs zacht en lief. Echt op alle manieren geweldig om op de foto te zetten
Prachtig dier is het ook Berber heeft jullie ontzettend mooi vastgelegd, gaaf thema!
Runa
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-16 19:00
geerke schreef:
Wat een prachtig paard!Erg mooie foto's ook!Hoe groot is ze?
Bedankt! Runa is 1.40, eigenlijk best klein dus
Amparo
Geplaatst: 08-05-16 20:39
Prachtig Runa! Prachtig paard heb je en zo in kostuum is natuurlijk helemaal fantastisch! Ik mis nog wel een actiefoto met zwaard strijdlustig omhoog gestoken Wat voor zadel heb je erop liggen? Gewoon een bontje erop of echt een speciaal zadel? Ben erg benieuwd naar jullie Victoriaanse topic!
Met een zwaard op een paardje was toch iets te ambitieus, haha. Hij zou maar vast blijven zitten aan een tak!
Het zadeltje is van mij, een hele oude (zoveelste-handse) Hidalgo Caracas. Heeft een lekker oude look, alleen het ding voelt als een plank, dus zit er een bontje op. En aangezien het prima stond, hebben we die erop gelaten