Aangezien het vakantie is, hebben we weer meer tijd en gaat de camera weer lekker mee naar stal!
Afgelopen dinsdag heb ik rijfoto's gemaakt van een van mijn beste vriendinnetjes Vivian en haar knappe paard Sjaak!
Voor wie het leuk vind om die te bekijken: [RIJ-ITP] Sjaak, wat ben ik toch blij met jou!
Sjaak is nu ongeveer 1,5 jaar mijn bijrijpaard. Ik ben superblij dat Viv me deze kans heeft gegeven en het is altijd gezellig met zn 3en!
Gister was het weer tijd voor mijn wekelijkse les, ik weet dat er nog heeeel veel verbeterpunten zijn,
maar ik ben al mega blij met hoe het nu gaat en hoeveel we verbeterd zijn ten opzichte van een jaar geleden!
Tijd voor de foto's!

Af en toe een beetje afgeleid

Bedankt voor het kijken!

Wegens gezondheid redenen bij mezelf heb ik niet altijd even veel kracht, en ben ik blij met wat ik tot nu voor elkaar kan krijgen, dus we blijven verder oefenen
Ik denk dat je dit met meer activiteit er wel uit kan rijden. Bij de laatste draffoto zie je dat hij ook niet in takt loopt door te weinig voorwaartse kracht, probeer daar aan te werken en dan volgt de rest vanzelf.