Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Szan schreef:Leuk Sheehan! Helaas heb ik dat gemist. Die koetsentocht was aan het eind van de ochtend toch?
Overigens ben ik wel gruwelijk verbrand in mijn nek. Meer mensen die zich in de zon vergist hadden?
Vraagje: heeft iemand een lijstje met namen (paard en menner) en bijbehorende nummers van de enkelspan Friezen open klasse (rond half 1) voor mij? Ik had geen programmaboekje, maar wil wat namen opzoeken. Is daar online een lijst van deelnemers, of kan iemand die wel een programmaboekje had er een fotootje van maken voor mij?
Binkie_Eline schreef:Sheehan schreef:Hoi! Ik heb vandaag meegereden met onze Haflinger in de koetsen tocht. In middeleeuwse stijl! Helemaal met grote jurken aan enzo, erg leuk.
Ik heb jullie dan volgens mij gezien!

Szan schreef:Leuk Sheehan! Helaas heb ik dat gemist. Die koetsentocht was aan het eind van de ochtend toch?
Overigens ben ik wel gruwelijk verbrand in mijn nek. Meer mensen die zich in de zon vergist hadden?
Binkie_Eline schreef:Korte baan draven heb ik niet gezien, zat vastgeplakt aan de marathon. Geweldig vond ik dat! Vooral de grote finale, de kleintjes die gewoon keihard winnen van de grotere paarden

Was toen al weg, dus geen foto's van de marathon gemaakt.