Nu dus trotse eigenaresse van twee prachtige en geweldig lieve merries
1#

2#

3#

4#

5#

6#

7#

8#

9#
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

xjessiesl schreef:Wauw, mega gave foto's van super leuke dieren. Ben erg fan van je stijl, mooi.
Toevallig een site/facebook?
Ik heb geen site wel een persoonlijke facebook. Als het goed is is die gewoon openbaar en daar staan wel wat foto's op. Moet hem eerdaags wel even bijwerken
Nann__ schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is wat ik denk als ik de foto's zie. Je hebt 2 mega knappe pony's, je hebt ze weer prachtig weten te fotograferen en je bent gewoon een geweldige fotograaf haha. Je weet foto's zo bijzonder te maken. Ik ben trots op jou.![]()
Ennnn ik ben natuurlijk heel erg blij voor jou en voor Kam dat Ster en Kam weer samen zijn en dat ze weer happy is!
, lief berichtje Nan!
pebbles2 schreef:@suffie: Dankjewel! Klopt dat is idd Sterre
Ik werd aangetrokken door "Neron" in je titel, ik heb een kleindochter van Neron, ook een prachtige bonte van 1.20m. Melissa heeft haar hier gezien bij het proefrijden. Heel veel plezier met Sterre, volgens de verhalen is ze bij een superbaasje terecht gekomen. suffie schreef:pebbles2 schreef:@suffie: Dankjewel! Klopt dat is idd Sterre
Grappig dat het verhaal dan zo rond is, Melissa heeft mijn pony weer gekochtIk werd aangetrokken door "Neron" in je titel, ik heb een kleindochter van Neron, ook een prachtige bonte van 1.20m. Melissa heeft haar hier gezien bij het proefrijden. Heel veel plezier met Sterre, volgens de verhalen is ze bij een superbaasje terecht gekomen.
kchristi schreef:Wow wat een uitstraling heeft het bruine (valk?) paard. Zijn ze allebei van Neron? Ik vind ze helemaal niet zo op elkaar lijken!
Prachtige dieren zijn het!
de bonte is een dochter van Neron en de andere een kleindochter. Ze hebben een heleboel karakter overeenkomsten met elkaar. Maar wat uiterlijk betreft vind ik ze ook niet echt op elkaar lijken

Ilona schreef:Oh wauw wat een mooie foto's en super leuk dat je het vriendinnetje van je merrie erbij hebt kunnen kopen!
Ik ben ook heel erg blij dat ik dit voor beide heb kunnen doen. Ze zijn weer zo gelukkig en compleet samen
farahdiba46 schreef:Ze zien er echt allebei zielsgelukkig ui!
FjeLOVER schreef:Wauw! Wat onwijs mooi!
Je hebt daar echt knappe paardjes en voor jezelf een schouderklopje als fotograaf, want wat een ontzettend mooie foto's maak je!
Geniet lekker van je prachtige paardjes!
dat doe ik zeker!Marloes_blok schreef:Wat een leuke paardjes, en prachtige foto's! Mag ik vragen wat voor een lens je gebruikt?