Een tijdje geleden heb ik dus een advertentie geplaatst dat ik een maatje voor het leven zocht er werd bij enorm veel aangeboden, maar het echte 'wauw' paardje leek er voor mij niet bij te zitten.. Een aantal dagen gingen voorbij en daarmee ook de nieuwe aangeboden paarden. Er zaten er twee tussen die mij wel leuk leken, dus daar wilde ik toch wel even kijken. Tot ik een privébericht kreeg van een mevrouw die met enorm veel pijn in haar hart had besloten dat haar paardje toch niet het juiste paardje voor haar was. Wij hebben een aantal dagen contact gehad en de kriebels voelde ik al opkomen
Dus met het gevoel dat het misschien wel het lot was, ben ik erheen gegaan en wezen proefrijden:

Het was die dag erg warm en hij zat nog erg dik in zijn vacht, dus hij was liever lui dan moe... Aangezien ik een paardje zocht voor vooral buitenrijden, ben ik nog even met hem naar buiten geweest, Helemaal prima!
Als ik al niet verkocht was, was ik dat hierna wel. twee weken later weer een afspraak gemaakt om te komen rijden en als dat weer helemaal fijn zou gaan, wilde ik dat het doorging!

Dit was de volgende keer, maar hij had zeker iets meer temperament dan de vorige keer. Nou schrik ik niet af van een beetje 'uitdaging', dus dat was prima.
Nou... Toen was het dus zover.. vandaag hebben we hem opgehaald
De trailer was heel eventjes spannend, maar alles verliep top!

Net aangekomen bij zijn nieuwe huisje

De trailer uit is dan toch wel makkelijker en al helemaal als er gehinnik uit die buitenwereld komt

Eerste kennismaking met één van haar nieuwe maatjes

Al heel snel konden ze het goed vinden
Of ietsjes te vroeg gejuicht...

Toen de rust volledig was teruggekeerd haalden we haar tweede toekomstige maatje er maar bij, Het duiveltje van bokker Sharontucker...

Na wat geren en gedoe...

Konden ze eindelijk rustig staan

Nouja.... Zonder die duivel dan
We hopen vele leuke jaren tegemoet te gaan samen!
Leuk dat jullie even hebben gekeken
Ik wens je veel plezier en geluk met hem.